Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 nesten 30 000!!!!!! Fikk vite i går at samboern får en restskatt på nesten 10 000 og jeg var helt fortvilet. Lurte virkelig på hvordan det skulle gå med oss, siden vår økonomi er veldig presset fra før. Såvidt det går rundt nå og vi venter barn snart og endel ting vi fortsatt ikke har kjøpt inn. Og i dag kom selvangivelsen i posten, med den gode beskjeden. Kan ikke fatte det... Så lykkelig at jeg holder på å begynne å gråte! Takk takk takk!!!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 så bra! Jeg har 40000 til gode ! jeg har slitt økonomisk hver mnd, har rett og slett hatt det tøft, så nå blir lånene jeg har tatt opp for å klare meg betalt ned... også har jeg ikke jobb fra april til juli... så passet jo bra da å få igjen:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Ehhh.... Skattepengene får du ikke igjen før TIDLIGST i slutten av juni. Så dem hjelper deg nok ikke mye de mnd du er uten jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå