Gå til innhold

Heeeerregud så mye regninger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lønn inn, lønn ut!

Er det mulig å ha så mye regninger?! Hvorfor skal absolutt ALT komme samtidig da? Kan de ikke sende noe ut på høsten feks.

Har betalt lån og regninger for hele lønna mi nå! HELE lønna! Har 457,56 øre igjen på konto.

Godt mannen får lønn på fredag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, mars var en skikkelig kjip regnignsmåned for vår del. April blir heldigvis bedre.

Skrevet

Veldig mye denne måneden ja!

Skrevet

Huff ja, strømregninga var på 5500 kr nå i mars og den i januar var 6500. Drepes i strømutgifter - og har varmepumpe. Sykt.

Skrevet

Vi har også hatt en helt sinnsyk måned.

Regninger(denne mnd): 57 000 kr

Normal inntekt: 30 000 kr

Godt mannen fikk bonus fra jobben slik at vi endte opp med en samlet inntekt på 70 000 denne mnd. Ellers hadde ikke vi hatt sjangs i havet!

Skrevet

Jepp toll og veiavgift og en bot på 500 kr og en ekstra dyr tlf regning denne mnd:(

Skrevet

Ja huff altså!

Strøm, huslån, billån, veiavgift x 2, kommunaleavgifter, lisens osv osv

Men selv om det er mye nå så er vi heldigvis ferdig med det for resten av året :)

Skrevet

Ja, vi ligger ca en halv måned etter med regninger nå. Dvs, de fleste får vi betalt til tiden, men ca 5000-7000 kr ligger vi to uker etter med hele tiden nå. Håper vi kommer ajour i april, eller hvertfall mai!

Skrevet

Sånn er det her også. Regninger, regninger, regninger. Vi studerer begge to og har en ettåring som ikke går i barnehage. Og siden jobben min ble lagt ned i desember har jeg ikke fått meg en ny for det er så sinnsykt mye skole om dagen, sa,noeren min har også fått lite jobb i februar, så det er en skikkelig dritt mnd. Vi får etterbetalt 12500 fra lånekassa og de går rett til regninger alle sammen. Er så vidt vi har penger til mat. Vi ligger også etter med en del, men håper å se enden på det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...