Gå til innhold

Hva synest dere om Emalie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kalle spiren det, om det er jente:) Nydlig synest jeg, og vet ikke om noen som heter det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men siden du spør så må jeg si at det likte jeg virkelig ikke.

Skrevet

Jeg synes du har laget det ved å bytte ut A i Amalie med E....

Skrevet

Sorry, men det høres ut som ett belegg på tennene.

Skrevet

Minner meg om ordet "emalje" hjemmesnekra..

Skrevet

Enig med de over her. Høres ut som lillesøstera til Karius og Baktus.

Skrevet

Er jo sånn vi har på tenna det jo :-p

Skrevet

Høres ut som stavefeil. Både Emilie og Amalie er fine navn, men ikke forsøk å blande dem sammen.

Skrevet

Høres ut som "emalje".

Krampaktig forsøk på en original vri av det overforbrukte Emilie, Amalie osv.osv.

Skrevet

Emilie, Emilia, Amalie, Emelie, Emelia, Amilie, Amilia, Emalie, Emalia, osv.... klarer ikke skille alle disse variantene fra hverandre snart, men ser egentlig ikke at noen er verre enn andre. Liker dere varianten Emalie, så gå for den da vel. :)

Skrevet

Søstra til karius og baktus! Hehehehehe :)

Høres ut som hun er det ja. Emalje...

 

Helt ærlig, hvorfor ikke bare Amalie? Hvorfor forvrenge et fint navn bare for å prøve å gjøre det spesielt? Er det så viktig med et "orginalt" navn?

Skrevet

Det ser ut som en skrivefeil og høres ut som emalje. Ikke fint i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...