Gå til innhold

Hvilken foundation på cubus/hm er bra???

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt blakk,men trenger sårt en foundation som dekker det verste,sitter behagelig og ser bra ut..

anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. du trenger ikke bruke så mye selv om du ikke kjøper på cubus eller hm da.. men.. som makeup artist så har jeg også jobbet på budsjett som er lave.. jeg har prøvd det meste av foundations, og jeg vil påstå at etter MIN erfaring så er maybeline sin best, den krem/fudge foundation dems, husker ikke helt hva den heter :)

Men! Husk inderlig hva du påfører huden din ved å bruke disse typene, mye rare stoffer i osv :)

Skrevet

Nå elsker jeg Kanebo sin. Synes Max factor er et bra merke, men har ikke prøvd deres foundation.

Skrevet

har brukt marykay og biotherm de siste årene.. men det har sånn at når nav surrer det de er gode for med alle mine papirer så jeg ikke har fått ei krone på 2,5mnd,da må jeg bare gå for en billig løsning nå.. holder ikke ut lenger uten foundation med alle disse hormonkvisene:(

men takk..

Skrevet

Jeg bruker max factor sin, veldig fornøyd me den:) huden tørker ikke ut og den varer lenge og dekker godt:)

Skrevet

Jeg bruker også max factor sin..kjempefornøyd! den smelter inn i huden sammen med fuktighetskremen.. Jeg bruker fargen Golden, men få gjerne hjelp til å finne den som passer deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...