Gå til innhold

Hadde du turt å dra alene til Istanbul for å treffe en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt ham på nett og han er verdens søteste fyr. Har lyst å treffe ham og lurer på å overraske ham ved å bare reise og ringe ham fra flyplassen der. Kommer selvfølgelig til å booke meg hotell, ingen planer om å bo hos ham - vi kjenner hverandre ikke så godt ennå synes jeg.

Jeg har et barn på tre år, og tenker i såfall å gjøre dette en helg når barnet er hos pappan sin. Tror ikke jeg tør å fortelle min eks hvor jeg er den helgen, han vil antagelig synes det er helt på trynet.

Er det galskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke tørt. Ja, det er galskap.

Skrevet

Les din egen overskrift!!

Hva annet en sex tror du han er interessert i?

Skrevet

Ja,dette er galskap! Jeg hadde ALDRI gjort det!!!

Skrevet

Galskap: TJA...

Smart: Overhodet ikke!!

Jeg hadde IKKE gjort det. Jeg tenker han kun er interessert i sex, og kanskje komme seg til Norge på et eller annet vis.

Skrevet

Det vet jeg jo ikke. Han er veldig romantisk av seg, men hva han til syvende og sist er ute etter kan jeg jo ikke vite før jeg har truffet ham...

Uff, jeg er så i tvil. Men så vanvittig betatt.

Skrevet

En mann fra Istanbul?

Hva er hensikten din med å reise for å møte han da, hva vil du oppnå? Du er alenemor til et lite barn her i Norge, har du tenkt å pendle til Istanbul for å få deg en runde i høyet med jevne mellomrom, har du tenkt til å bare være venner, har du tenkt å bli kjæreste med han og hvor hadde du da tenkt at dere skulle bo?

Innse fakta, han er en nettvenn og la det bli med det. Koselig med en "brevvenn" men du er ikke fri til å flakse ut i verden for å finne deg en kjæreste. Du har forpliktelser her i Norge!

Det er galskap å reise alene til Istanbul for å møte en mann du ikke kjenner!

Skrevet

Nei huff ikke gjør det!

Tenk på barnet ditt.. Hva om han har skumle hensikter? Syns det er noe helt annet å møte noen fra nettet her hjemme å ta en kaffe på en åpen plass. Men du gjør bare ikke det du tenker på nå, drar til et fremmed land for å treffe en du faktisk ikke kjenner. Han kan jo være hvem som helst annen enn det han utgir seg for.

Skrevet

Jeg reiste til irland for å møte en og endte opp gift med to barn.

Men vet ikke om jeg hadde tørt det same med en tyrker.

Og den gang jeg gjorde det hadde jeg kun meg selv å tenke på, ingen barn. ta med ei venninne eller to du.

Skrevet

Menn tenker sex...........ikke noe å lure på det vel!

Skrevet

Eh, ja, det er galskap! Du aner ikke hva du møter når du kommer dit!

Skrevet

Han har god utdanning og en bra jobb som er godt betalt til tyrkia å være så jeg tror vel ikke han egentlig er interessert i å komme hit, men han vet jo også at han må det om det skulle bli noe mellom oss siden jeg har barn.

Skrevet

Kan du virkelig ta noen sjangser når du har et barn?

Hvordan tror du galninger finner jenter? (på nettet!!!!)

Skrevet

Han ser nok allerede på deg som en lettlivet hore, som har kontakt med ham på nett. Menn fra den type kulturer (og forøvrig menn fra middelhavsområdet generellt og fra turistgettoer spesielt) ser oftest på nordiske damer som ekstremt lette på tråden og absolutt ikke konemateriale. De er bra til å dra over en gang eller to, ikke noe annet.

Og ja, det gjelder ikke minst de som virker ekstra romantiske: Kjenner en fra et turistområde som lærte seg italiensk bare for å kunne sjarmere nordiske damer i senk med smektende serenader.

det verste er at det virker.

Skrevet

Du må jo være helt skrullete!!! Hvilken del av hjernen din forteller deg at dette er lurt? Og hvordan i alle dager vet du at det han forteller deg ang seg selv er sant? På nettet? Kjære blåøyde forelskede kvinne. Få bena ned på bakken og bruk huet!

Skrevet

Joda det er galninger som finner damer på nettet og på byenb for den sags skyld. Det er også veldig mange normale oppegående menn som finner damer på nettet og på byen.

En hver mann som er på nett er ikke automatisk gal og kriminell.

Min søster er godt gift med en fantastisk Norsk mann hun møttet på nettet, Ei venninne av meg er samboer på 5 året med en fantastisk mann fra frankrike som ho møtte på nettet.

Jeg har vært gift med en mann fra England som jeg møttet på nettet (at vi er skillt idag betyr ikke at det var noe galt med han, bar meg og han sammen)

En bekjent av meg fant seg en amrikaner på nettet , han også en fantastisk mann.

Det sagt man vet ikke om personen er den han sier han er når du skal møte han først HI, om du bare reiser og ringer fra flyplassen så finner du ut at han ikke var intresert i å møte deg? Det hadde nok blitt en tng helg langt borte fra.

Før du i hele tatt vil møte han så få han på webcam om du ikke har allerede så du ser at han ser ut slik han sier og ikke har tatt bilde et annet sted fra.

Få gjerne med deg et par venninner på turen slik at om ting går skeis med han enten fordi han ikke dukker opp, fordi han ikke er den han sier han er, eller fordi dere ikke har kjemi så har du de å støtte deg på.

Og to fordi om du plutselig tilbringer hele helgen med han og allt er rosenrødt så har de hverandre.

Skrevet

det hadde jeg aldri gjort,ALDRI!

men dratt til istanbul hadde jeg gjerne gjort!

Skrevet

Nei det ville jeg ikke ha gjort, jeg har faktisk møtt en mann over nettet selv.. Men det var en nordmann som bor i norge, det var i full offentlighet og jeg hadde backup plan tilfelle det ikke skulle klaffe.

Jeg hadde heller sagt til han din at han fikk komme her... :)

Skrevet

Tviler absolutt ikke på at han har lyst å komme til Norge, det er status for dem det:) Sikker på du kan finne deg en flott mann, uten å reise dit for å møte en du har snakket med på nette.

Skrevet

Ikke faen!

Ikke glem at menn fra andre kulturer har helt andre syn på kvinner og kvinners rolle, og ikke minst hva de har rett til og ikke. Jeg sier ikke at utenlandske menn er farlige eller dårlige personer, men kulturen deres former atferden deres på en ganske annen måte enn hva norsk kultur gjør for en norsk mann. Skjønner?

Skrevet

Om jeg hadde våget å reise alene til Istanbul? Ja.

Men herrer man møter over nettet er jeg veeeeldig skeptisk til.

Skrevet

Det får være grenser for hvor ungt, dumt og blondt det er lov å oppføre seg for en som er mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...