Gå til innhold

Min eldste sønn er ikke min manns, han er bare snill:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

før jeg traff min mann var jeg med an annen type som jeg ikke ville være med. Jeg hadde kjent han over nett i 3 år før jeg møtte han. Han virket så koslig. Vi møttes og de viste seg at både han og familien hans var meget spesielle. Han tvang meg til å være sammen med han og var meget ubehagelig. Bare den mnd jeg kjente han ville han ha passord til alle tingene mine. Uansett da så kom jeg meg bort fra han. Han forfulgte meg og ringte både meg og familie og venner av meg hele tiden. Uheldigvis hadde jeg blitt gravid. Jeg var mye syk denne tiden og han tvang seg på meg noen ganger. Hvertfall nok.

 

Jeg kom meg bort fra han, fikk nytt telefonnummer, flyttet og alle bekjente av meg viste om han så de sa jeg bodde langt borte osv. Jeg byttet også navn til mitt tidligere mellomnavn. Han truet meg ikke men jeg har ikke ønset å se han igjen.

 

Han tvang meg til abort. Han bestilte time (men ble ikke med), han ringte til og med til sykehuset for å bekrefte at jeg hadde tatt abort (noe jeg ikke gjorde).

 

 

Noen mnd senere traff jeg han som nå er min mann. Jeg hadde ikke tatt abort og fortalte tidlig at jeg var gravid og hele historien. Han som nå er min mann har siden den gang sagt at det er hans barn og alle uten de aller nærmeste tror det er hans. Min sønn har nå en fantastisk far. Jeg har vært så utrolig heldig. Nå er sønnen min 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott ending på en grusom tid i livet ditt! Skulle ønske min datter også fikk en fantastisk stefar som blir som en ordentlig far for henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...