Gå til innhold

Håper ingen her inne ble lurt av denne dama!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står ikke en eneste plass at hun IKKE har kreft.... Gi meg bevis på at det bløff før du dømmer noen.

Skrevet

synes det er så grusomt når noen ødelegger for andre. når noen gjør slikt så bidrar det til at tilliten svekkes til andre som virkelig trenger hjelp.

vi blir skeptiske og unnlater kanskje å hjelpe noen fordi vi leser : "jeg har lyst på nytt kjøkken og bikkje, gi meg penger" i stedet for den virkelige bønnen om hjelp....

Skrevet

Nettop derfor synes jeg alle slike private tigger-grupper/blogger er usannsynlig frekt og bare idiotisk å følge med på... Du vet ikke hvem som skjuler seg bak det, og ikke faan om jeg tar sjansen på å bli lurt av slike drittfolk som det!

Skrevet

13.14

Du forstår vel at politiet med sine begrensede resurser, ikke ville ha trappet opp etterforskningen hvis det ikke hadde vært skjellig mistanke om svindel??

Jeg var selv helt sikker på at denne saken var en svindel da jeg oppdaget bloggen hennes, og dette kunne jeg si pga de stor feil som Mirakela fremviste i sin historie. Nå er det heldigvis startet en etterforskning og godt er det.

Håper bare andre kreftrammede slipper å lide pga denne jentas svindel.

Skrevet

La oss håper for hennes del at det ikke stemmer at karma is a bitch.

Skrevet

Er det hun som den tråden ble laget om igår? Husker ikke hva nicket hennes er.

Skrevet

Det var jo tydeligvis mange som ble lurt av denne dama, selv om lurt kanskje ikke er riktig ord. Det er ikke så lett å beskytte seg mot idioter.

Nesten så man håper karma kommer og biter henne et visst sted. Har selv mistet et ungt familiemedlem på grunn av leukumi og hun burde skamme seg dersom dette bare er bløff.

Problemet med folk som bløffer slikt, er at de som regel ikke har vett til å skamme seg heller. Det eneste hun sikkert synes er dumt med det hele er at ble oppdaget.

Håper hun blir dømt til å betale tilbake rubbel og bit, får noen år bak lås og slå før hun kommer ut igjen. Det er jo lov å drømme....

Jeg hadde vært så flau dersom jeg var mora til dette vesenet her....

Skrevet

Fy f!! Folk handler i god tro og vil hjelpe, så er dette sannheten?! Er det rart man blir mer og mer skeptisk til hvordan samfunnet er på god vei til å bli? Fler og fler som er helt uten samvittighet i denne verden vi lever i jo. Burde strengt tatt ikke bli overraska lenger. Mennesker skuffer meg så sykt!

Skrevet

DET STÅR I ARTIKKELEN: Hvorvidt kvinnen har eller har hatt kreft kan ikke politiet si, men flere nære familiemedlemmer har sagt til Tønsbergs Blad at kvinnen ikke har vært kreftsyk. Dette skal hun ha innrømmet like før jul

ALTSÅ HEVDER FAMILIEN AT HUN HAR INNRØMMET AT HUN IKKE HAR VÆRT KREFTSYK.

les hele artikkelen da.. tydeligvis svindlet til seg penger, og politiet hadde ikke brydd seg om dette om det ikke var noe idet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...