Gå til innhold

Hvordan er formen deres augustdamer?


zombie2be

Anbefalte innlegg

Litt for gøy bare!

Er i uke 18 jeg, termin 26/29 august.

Her er det slett ikke mye å skryte av, har slitt med bekkenet siden uke 9 og det blir bare flere og flere dårlige dager. Heldigvis er den verste trøttheten borte, og følsomheten overfor mat er vel verre enn noengang:P hehe, d gjør ikke noe det da..

ellers er kiloene rast på meg, magen triumferer frempå der og nå begynner det beste med alt-de skikkelige sparkene!! gleeder meg fælt til ul 4.4 og håper da altstår bra til med klumpen!

vel ja,noen dager er harde, andre helt topp..

 

Hvordan har du det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis er kvalmen borte!! :D

 

Stort sett i god form,men utrolig LAT :( Orker jo ikke gjøre noenting....Har mine "føyker" innimellom og da går husarbeid og alt annet som en lek :)))

 

Kjenner også til bekkenet.Skal begynne å gå turer om denne våren kommer da:S 15 cm med nysnø i dag tidlig.

Skal til legen i slutten av mnd her så da skal jeg be om henvisning til fysio:) Hadde det en gang i uka i forrige svangerskap også....og det hjelper! (gratis er det også når det er svangerskapsrelatert)

 

Ellers har jeg lyst på alt som er søtt! Drømmer om deilige bløtkaker og sjokolade osv....Så kiloene har lagt seg på her også :))))

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lat er bare en forbokstav.. hehe, utrolig hvor ting tar sin tid nå altså..har brukt 5-6 timer på å få orden på kjøkkenet her. sånn grundig rydding som vanligvis er gjort på et par små timer. men neei,her må det jo hviles innimellom!

lysten på søtsaker var intens de første ukene,men nå blir jeg nesten dårlig av tanken. bortsett fra sånn små nykk-må ha nå!

 

gleeder meg til våren ja! 15cm?? hvor bor du kvinne??

 

her smelter det såå fint nå:) håper det fortsetter og at bekkenet mitt er villig til noen korte gåturer når våren er her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Bor i Trøndelag :)

Regner og snør annenhver gang idag,så den snøen blir sikkert ikke liggende lenge...håper jeg...

 

Skulle ta kjøkkenet idag jeg også,men nå har hele dagen gått og jeg må hente de to største på bhg:S & ingenting er gjort.ikke satt på ei maskin med klær engang:/ Phuh,har litt å gjøre i ettermiddag da :)

 

Ingen middag ferdig til mannen i huset idag heller.....Men han begynner å bli vant til det,stakkaren!!

 

Jeg vil også ha vår! og energi,og en million kroner :D

Får heldigvis igjen litt på skatten da:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig anonym..!? tror nok de fleste vet at det ikke er det man skal dytte inn mest av. Men litt er lov, gravid eller ikke! Kos dere med magen damer og de dagene hvor formen er bra! Her er det også mye opp og ned, men bedre enn tidligere,så da er jeg fornøyd:) Håper våren snart kommer for fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,anonym idiot.. den var ny! trodde ikke det var så farlig jeg!! verre med alle a-vitaminene i gulrøtter å leverpostei liksom:P er det nødvendig liksom å slenge sånn piss.

 

nei jøss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23. august og er i uke 18. Blir fortere sliten enn ellers, og plages litt med navlebrokk og sterke kynnere når jeg stresser mye på jobben.

Jobber 100% og studerer 50% i tillegg prøver jeg å få trent hver dag og har en liten en hjemme og en mann som reiser mye.

 

Føler jeg må presse meg hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille frø, venter nr to-Wow!! for et tempo! nå følte jeg meg fryktelig sløv... men du har ikke vurdert å slakke av litt på jobben da,få en gradert sykemelding? er ikke noe godt når disse kynnerne tar tak nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,for et tempo,ja.Selv er jeg bare fulltidsstudent og sitter og skriver på bacheloren som skal leveres i mai.Dvs...Er veldig flink til å avlede meg selv når jeg allerede har handla inn babytøy jeg hele tida må bort å pirke i og drømme meg bort i;)

I helga begynner mannen og papsen å pusse opp barnerommet,kan si at redebygging er inntruffet med full kraft her i huset;))))

Formen er upåklagelig,er 22 uker imårra:)Lillegutt sparker og turner som bare det,utrolig gøy!

 

Synes det er sååååå lenge til 1.august,må nok få meg en hobby når bacheloren er levert!

 

Lykke til videre i ventetida,jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :o)

 

Jeg er i uke 21 og nyter denne fine tiden!

Er så deilig at formen er bra og at våren er her!

Var veldig kvalm og trøtt de 4 første månedene, og er glad for at den tiden er over! Greit nok, det hender jeg står og brekker meg over vasken fordi jeg har vært en tur i oppvaskmaskinen eller fordi det ligger noen matrester i kjøleskapet ;o) Også er jeg nok litt latere enn vanlig....

Uansett, sola skinner og jeg har fri i dag, så nå skal jeg ut og gå meg en tur i det deilige været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her er formen strålende - bedre enn på lang tid! Jeg er ikke sykemeldt - dvs at kvalmen er helt borte, og bekkenet er på plass :D Jeg har til og med begynt å trene igjen, og da får jeg ENDA mere energi! Fantastisk. Våren har kommet til Tønsberg, og jeg ser snøen smelte - sola skinner til kvelden kommer, og jeg er bare happy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også glemte jeg å nevne at prinsen lager sirkus og balluba hver dag nå, og pappaen til og med har kjent det :) Salto og splitthopp på en gang - tror vi får en akrobat (alternativt en apekatt :o) Deilig å kjenne at alt er bra! Jeg er forresten 19+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å guri, nyt det såå mye dere som er islag! misunner dere litt.. sliter jo med å putte ting i oppvaskmaskinen og gå til butikken 5min unna.. gleder meg som en unge til det blir godt å varmt-da er det ut med liggestolen,radioen og ei god bok! det blir saker det!!!

gleder meg til å få vite om er bra 4/4 på ul,da er det nok litt shopping og barnerom som må males. kooselig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen begynner virkelig å bli bedre:-) Bare for en liten uke siden trodde jeg ikke på de som sa at nå skulle ting begynne å bedre seg for det gjorde det virkelig ikke etter uke 12. Men nå, i uke 18 er jeg mindre uvel og jeg har mer energi. Har fått klem på isijas-nerven, men synes faktisk det er bedre enn å føle seg "syk".

 

Nå begynner vårens glede og neste mandag er jeg klar for gravid-yoga. Det er kanskje ikke så galt å gå gravid likevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 uker i dag.

 

De første tre måneder slet jeg med kvalme og konstant trøtthet. De siste ukene har jeg vært i TOPPFORM!

 

Er faktisk i mye bedre form nå enn før jeg ble gravid!

 

Masse energi og jobber fortsatt fullt! Glad og lykkelig! :-)

 

Håper det varer helt frem til fødselen! ;-)

 

Trenger all denne energien, siden jeg har to små fra før også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...