Gå til innhold

Uæh! Oppdaget en debatt her inne som heter "Mor 35+ prøver"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noe spesielt med å være mor på 35 + og prøve??? Følte meg plutselig ufattelig gammel nå... Er snart 32, og har lyst på to barn til... I forhold til familiesituasjonen nå, passer det ikke med et barn til før om ca to år - og da er jeg jammen med nesten 34... Ergo vil evt. siste bli en god del etter 35... Hjelp! Er jeg gammel da i prøvesammenheng eller er det andre grunner til at det er en egen debatt for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er fordi det har vært endel hets på den "vanlige" forumene mot de som er litt mer voksne. Og helt ærlig, så kjennes klimaet der inne en smule mer modent og tonen er mer dannet.

 

Nei, du er ikke gammel i det hele tatt sammenlignet med mange som er der inne. Så fortsett du planleggingen for familieforøkelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helst det at det kan være vanskeligere å bli gravid når man er eldre enn 35. Også har man gjerne ikke så mye til felles med en som er 20 år og prøver. Så kanskje lettere å føle seg hjemme i et forum med likesinnede på samme alder.

 

Men jeg syns ikke man er gammel da. Var 32 selv når jeg fikk førstemann, Nå er jeg 34(35 i løpet av året), og venter nr 2. Jeg føler meg ikke for gammel, så det er ikke sikkert det blir den siste heller. Hvis vi går for en til vil jeg nok være 36/37 år når jeg blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for beroligende svar, begge to! Vil ikke være gammel mor, men vil ha de barna jeg vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...