Gå til innhold

Fikk en snik titt i dag.... å jm så en liten


Beibifot er blitt Storebror

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har jordmor også ultralyd-maskiner? Jeg har aldri gått til jordmor. Dette er min tredje svangerskap og jeg har alltid gått til min fastlege. Er det kanskje bedre å dra til en jordmor. Og får man tidlig ultralyd hos jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:

Jordmor har også ultralyd-maskiner ja! :)

Når jeg var hos jordmor på tidlig UL fikk jeg se ungen min i både 2D & 3D. Anbefaler deg virkelig å bestille time hos privat jordmor altså. Det koster gjerne en 500-lapp, men det er SÅ verdt det. Jeg betalte 500 og fikk med meg 2 bilder + en cd med 5 videosnutter fra ultralyden(i både 3d&2d). Synes nesten det er bedre å gå til jordmor enn lege jeg. Føler at jordmoren tok seg bedre tid til meg og forklarte meg ting på en bedre måte enn legen.

 

For å finne en privat jordmor der du bor, så kan du bare google jordmor + området du bor i, så kommer det gjerne opp flere private jordmødre i den regionen du tilhører.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:

Jordmor har også ultralyd-maskiner ja! :)

Når jeg var hos jordmor på tidlig UL fikk jeg se ungen min i både 2D & 3D. Anbefaler deg virkelig å bestille time hos privat jordmor altså. Det koster gjerne en 500-lapp, men det er SÅ verdt det. Jeg betalte 500 og fikk med meg 2 bilder + en cd med 5 videosnutter fra ultralyden(i både 3d&2d). Synes nesten det er bedre å gå til jordmor enn lege jeg. Føler at jordmoren tok seg bedre tid til meg og forklarte meg ting på en bedre måte enn legen.

 

For å finne en privat jordmor der du bor, så kan du bare google jordmor + området du bor i, så kommer det gjerne opp flere private jordmødre i den regionen du tilhører.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym:

Jordmor har også ultralyd-maskiner ja! :)

Når jeg var hos jordmor på tidlig UL fikk jeg se ungen min i både 2D & 3D. Anbefaler deg virkelig å bestille time hos privat jordmor altså. Det koster gjerne en 500-lapp, men det er SÅ verdt det. Jeg betalte 500 og fikk med meg 2 bilder + en cd med 5 videosnutter fra ultralyden(i både 3d&2d). Synes nesten det er bedre å gå til jordmor enn lege jeg. Føler at jordmoren tok seg bedre tid til meg og forklarte meg ting på en bedre måte enn legen.

 

For å finne en privat jordmor der du bor, så kan du bare google jordmor + området du bor i, så kommer det gjerne opp flere private jordmødre i den regionen du tilhører.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...