Gå til innhold

trenger tips til farge i stua. vi skal pusse opp..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi skal rive hele stua og sette opp veggpanel og ønsker å male denne. men vi blir ikke enig om farger.

 

mannen min vil ha sterke farger og jeg vil ha lyse.

 

nå fikk han sterke farger i ytter gangen og jeg fikk lyse i trappe gangen opp til loften. men stua klarer vi ikke bli enig.

 

vi skal pusse opp kjøkknet og,. og skal bestemme farge der og.

 

kjøkknet blir i vanlig furu tre.

 

veggene nå er grønne i både stua og på kjøkknet.

 

tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

hva med hvit lin, hvit pepper, valmuefrø, sort pepper, mørk/lys aubergin, hvit poesi, morgendis, frostet glass... masse flotte farger som ikke gir deg brekninger!!!

 

og mens du holder på så synes jeg du burde velge noe annet enn hyttekjøkken. beklager altså, men jeg har sterk aversjon mot furu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes grått er pent, og går fint sammen med alle farger. Kan sprites opp med fargesterke detaljer i form av malte hyller, pynestæsj e.l

 

Har et par vegger i stuene her som er malt bondebrune. Veldig fin farge, men nå er jeg lei og har lyst å male de en eller annen gråfarge. Skjønt, har i det siste gått med tanken om å male den ene veggen knallgul, a'la sånn regntøy-gul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grå blir det nok ikke. vi skal male huset utvendig grå. det blir litt for mye grått for min del..

 

her blir det furi kjøkken,. jeg har rødt kjøkken nå og kunne ikke hatet det mer.

 

hatt hvit kjøkken der vi bodde i 3 år. så nå vil jeg ha noe annet. men ikke farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har morgendis i gangen og med "rett" lys så ser den lyslys blålilla ut. veldig fint.

 

men for all del.... ikke velg furu. du kommer til å kaste opp til slutt!!!! det blir veldig hyttete. eik derimot.. det er råflott!!! ellers så har man jo også både bøk og lønn. furu er fælt! det er altfor mye "mønster" i treverket og kvister kommer man nesten ikke utenom.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...