Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Uff, ser på regninger og andre utgifter denne måneden. Med huslån, kommunale avgifter, vann & avløp, søppel, strøm, tlf, tv/internett, forsikringer, årsavgifter osv osv så går vi akkurat i 0 denne måneden, og det er KUN regninger (31.000) I tillegg kommer jo mat, bensin og andre ting med et barn fra før og et som ventes snart så er det utstyr som skal kjøpes. jeg får litt over halvlønn pga permisjon denne mnd. Og så har jeg fått 10.000 i baksmell og mannen 10.000 igjen så der går det også i 0. Alle klager over januar men jeg syns mars måned ble veldig dyr, men men ser lysere ut allerede i april og mannen skal jobbe litt ekstra til babyen kommer så da ordner det seg :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Kanskje du skal fordele forsikringene over flere måneder? Er mange måneder som er dyre.. Vi bruker ca 40 000 hver måned. Andre måneder er det mye mye mer..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Blæ, ja februar og mars har vært passe kjipe her også, men det blir nok bedre snart!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 vi betaler forsikring hver måned,. og setter av penger til kummunale avgifter så vi ikke skal merke noe. vi hadde nok klart å betale det uansett uten å merke noe. men vi liker å gjøre det sånn. alltid noe som skjer,. setter av penger til strøm hver måned. så vi har likt med utgifter hver måned. prøv det dere og. blir mye lettere. vi har 20 000 kr vi kan bruke på hva vi vil hver måned. hadde aldri klart å kunne leve så bra hadde vi ikke satt av penger til ting.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Hi her Vi betaler forsikringer og slikt hver måned. Noe som vi ikke tenkte på var at vi har fått vann og avløps regning for 1,5 år, altså hele fjor + første halvår i år på nesten 7.000 I tillegg hadde jeg glemt at pga jeg har startet i permisjon så får ikke jeg full lønn denne mnd, litt over halve lønna bare noe som utgjør en god del tusen som "mangler" men kommer i april. Vi har aldri opplevd en sånn trang måned før, så det er en ny opplevelse kan man si. Men vi sulter ikke men vi må nok bare bli mer obs på forbruket frem til 1.april :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå