Gå til innhold

Vogner:)


AugustBaby<3

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt vogn enda? isåfall åssen? :) føler det egentlig er litt tidlig for meg, men det klør i fingra etter å kjøpe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde egentlig vogn etter førstemann, en brio sing. I grunn veldig fornøyd med den, men fant akkurat ut at det fins verken ståbrett eller søskensete til den. Nåkke eg absolutt trenger selv om storebror er 2 år og 7 mnd når babyen kjeme. Har ikkje billappen og kjeme til å være veldig masse aleine siden sambo har fått ny jobb og kun vil være heime i helgene.

 

Har funne ut at vi skal gå for en easywalker qtro plus, ser veldig bra ut og har kun lest positive anbefalinger :) Så no driver eg og leita etter den billigste forhandleren, men ser ut til at dei ligge på det samme over alt :)

 

Funne deg ei vogn du liker du då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi har også bestemt oss for en easywalker qtro!! :) Har stor tro på denne da vi også kjenner flere som har den og har lest masse positivt om den på nett! Gleder meg til å ta en i bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan på det varmeste anbefale TFK. Vi kjøpte vår fra www.kiddies24.de.

Jeg skal kjøpe en til, til nr to.

Koster i underkant av 4000,- fra Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelska meg helt i Emmaljunga vognene<3 men de koster en del. å føler de er ganske store?

Den siden skal jeg se litt på. Tror det er den eneste siden jeg ikke har sett på vogner ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nettopp nå i helga! En kjempefin brukt TFK, til halv pris av butikkprisen i Norge. Først dro vi på Barnas Hus og prøvekjørte ulike modeller, når vi fant en vi likte dro vi hjem på finn.no og lette frem en brukt en! Penger spart ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte qtro for jeg hadde sett på den lenge og ble helt forelsket i den. Har bare hørt fra alle rundt meg at en slik firhjuling er dum å ha om vinteren og bla bla, men jeg ville ha den uansett.

Så nå står den pakket sammen i kjelleren, gleder meg til å ta den og og leke meg litt i stua.

Kjøpte den veldig tidlig fordi den dagen jeg så på den var den satt ned til 6tusen og da syntes min kjære at vi burde ta den.

Ser ikke så mange som triller rundt med den egentlig. Ser bare moutain buggy, men kan bare si at bagen til den er liten har jeg fått høre og ungen må fort hopper over til sportsdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...