Gå til innhold

Noen som kan tyde drømmer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere drømt at bf fikk seg dame, at det kom opp på fb at han var i et forhold.. Men det har aldri hent, i natt drømte seg at han skrev seg selv som singel igjen.

Har vert litt frem og tilbake mellom oss, jeg ønsker å prøve men han er ikke klar osv..

Men noen som kan tyde drømmen for meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du drømmer mye om bf viser jo at du er opptatt av ham. Du har barn med denne mannen og det hadde betydd veldig mye for deg å få et forholdt til ham og en framtid sammen med ham.

Når du ser i drømmen at han har status som singel på fb, betyr det at du ser en mulighet for at dere to kan prøve igjen. Har han gitt noen signaler om det?

Skrevet

Takk, ja han er mye i tankene mine.

Jeg har hørt i høst fra en venn av han at han har vurdert å bli sammen med meg. Har aldri spørt bf om dette stemmer, men han gir meg hele tiden signaler om at det ikke er noen andre inni bildet heller men ikke direkte at han vil ha meg.

HI

Skrevet

Han er vel av dem som liker å ha noen gående "på gress", han vet han kan få deg når som helst, men han slipper enhver form for forpliktelser.

Er det virkelig sånn du vil bli behandlet?

Skrevet

Vi har ikke hatt sex på over et år, ikke gitt han noe tegn til at jeg vil ha han siden den gang. Jeg holder på med en annen, så jeg går ikke rundt ¨på gress¨ og venter.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...