Gå til innhold

hva gjør jeg? Ang. blødning, graviditet og sånn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle ha vært ca 6 uker nå. men for tre dager siden så begynte jeg å blø, mye. Ca litt mer enn som en vanlig menstruasjon og jeg har blødd like mye i 3 dager. ikke noen smerter annet enn at jeg føler meg ganske sliten og har veldig vondt i hodet. Var hos legen i går og fikk negativ test hos legen. OK, da er det bare å vente til den kommer ut tenkte jeg. Testet en gang til når jeg kom hjem og den var også negativ..

 

Men nå i dag, så er en ny test plutselig positiv. hvorfor? Blør bittelitt mindre, men ikke noen vesentlig forskjell.. Fastlegen min er ikke på jobb i dag, så jeg får ikke ringt han for å spørre.

 

Ja da, jeg vet egentlig at det er unødvendig å teste så mye, men jeg har nå gjørt det uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du testet på morgenurin i dag og ikke i går, kan det være at urinen i dag var så konsentrert at hcg nivået ble høyt nok til å slå ut på en test.

 

Vent et par dager og test igjen. Er den da negativ har du nok dessverre mistet. Er den også positiv tar du kontakt med lege igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det hender (veldig sjeldent) at noen tester er falske, jeg ville tatt en til, hvis den er positiv, så ville jeg reist til legen i morgen og testet på nytt der igjen....

Det kan også hende at kroppen fortsatt viser positiv fordi du har litt hcg igjen etter en spontan abort.... desverre...

jeg ville nok ha bedt om blod prøver for å se om det øker eller minsker...

 

det er også vært å nevne at mange har hatt mensen akkuratt som vanlig de første mnd.

 

og for all del! test så mye du vil! :) ps, hvis du ikke har de så anbefaler jeg www.billigetester.no strips, like sikre so andre, også er de i postkassa på 2 dager

 

uansett så får du ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...