Gå til innhold

Nuvaring og infeksjon. Noen som har opplevd det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror, ganske sikkert at nuvaringen er grunnen til at jeg fikk en kjempesoppinfeksjon. Jeg har nå tatt ut ringen, selv om legen sa at jeg nok kunne vente å se det an. Men det var virkelig ubhagelig, å jeg følte at det var ringen som plaget med. Så i går kveld tok jeg den ut.

Fikk en tablett av legen, samt at jeg smører med canesten, å er nå en del bedre.

 

Men andre her som har fått en slik bivirking av ringen? Måtte dere slutte på den, eller var det bare tilvenning?

Usikker på om jeg skal prøve ringen igjen når dette har roet seg igjen.

Ringen er jo utrolig kjekk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var plaget av sopp den første tiden jeg brukte den, mener også at det står som en bivirkning at man lettere kan få en soppinfeksjon. Jeg hadde noen runder som ga seg med vanlig canesten man får kjøpt på apoteket og så forsvant det helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Hm.. Okey, kanskje prøve den igjen når det er borte da. Dette var ikke noen vanlig soppinfeksjon.. =/ Usj..

 

Ja det står som bivirking. Men bare lurte på om man hele tiden vil gå med en slik infeksjon da, eller om det bare er startproblemer. Men må kanskje bare teste å se, selv om jeg nødig vil oppleve dette igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...