Gå til innhold

Hva tenker dere om meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er slank, 168 og 58 kg, men BESATT av mat, kalorier, sunt, usunt, trening osv. Dårlig samvittighet om jeg ikke har beveget meg noe særlig en dag, klarer da ikke slappe av og analyserer hver minste matbit jeg har puttet i munnen. Blir så deppa. Og om jeg har gått tur eller trent eller sånn så føler jeg nesten akkurat det samme. Må unnskylde alle ting jeg putter i munnen, nesten uansett hva.

Jeg vil gjerne ha den perfekte kroppen, får den ikke, men klarer ikke bli kvitt besettelsen. Alt eller ingenting. Klarer ikke godta jeg ikke er 20 år lenger og sammenligner kroppen min deretter. Søker hele tiden bekreftelse fra andre om at det jeg gjør er bra nok. Gjør aldri noe uten å "forhøre" meg om at det er greit. Lar megselv sjelden bare slappe av om jeg har en ekstra dårlig dag. Er generellt sliten størsteparten av tiden jeg er våken, og klarer ikke være oppe til lenger enn 21.30 maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en spiseforstyrrelse.

Den der litt paranoide varianten jeg ikke kommet på hva heter.

Halve kjendisverden har det virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vel ingenting om deg, kjente ikke til deg før nå (mest sannsynlig). Men du har åpenlyst dårlig selvbilde og er veldig usikker. Ellers virker du jo deprimert, og du vet det godt selv, så jeg vet ikke hvorfor du skriver den avhandlingen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det høres ut som meg :(

Dette er SLITSOMT...

Spesielt når man er gravid og ikke for lov til og trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er litt deprimert, har dårlig selvtfølelse og lider av ortorexi.

 

Du trenger hjelp av noen, aller helst en med profesjonell kompetanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...