Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Det kommer sikkert en test på det etterhvert, om ikke kan du google parkdress+test så får du opp en fgra et tidligere år. Vi har Reima til 3 åringen, og er så langt veldig fornøyd. Han bruke den i fjor høst også, og fden var helt vanntett men luftig og pustet.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Vi har hatt Helly Hansen vårdresser til begge våre gutter og er kjempefornøyde. De tåler vask etter vask og er like fine! Har kjøpt Reimatec til jenta vår på snart 2, den virker å være god kvalitet den og. Jeg synes det er viktig med vårdressene at de er lette i vekt og myke siden unger er mye i bevegelse.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Reimatec og reflex er de som anbefalt av de fleste mødre jeg har spurt. Og da særlig på snartmamma.no Et annet forum. Selv har jeg reflex. Den er lett og myk. Har ikke fått testet den ute enda.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Har hatt Reflex og Miniature, fornøyd med begge. Men kan ikke si at den fra Miniature er dobbelt så god som Reflex sin (koster det dobbelte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå