Gå til innhold

Oppspytt med blod i - noen med erfaring? (ekle detaljer, ja...)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg hoster/harker opp slim, er det stort sett hvitt, men så å si alltid med et lite område med friskt blod på kanskje 2 mm i diameter. Det har vært slik lenge. Jeg er ikke forkjølet, hoster ikke mer enn andre, har ikke astma eller noen annen kjent lungesykdom. Ser at man bør gå til legen dersom man har blodig oppspytt - men kan dette kalles blodig oppspytt og er det nødvendig å gå til lege? Det er liksom så lite blod... Jeg har ikke noen symptomer fra lungene, med unntak av at jeg noen ganger med lang tids mellomrom (kanskje en måned?) har episoder der jeg føler at det er litt tungt å puste, at jeg på en måte må anstrenge meg for å puste. Dette varer da kanskje i noen timer til 1/2 døgn.

 

Er det noen leger her eller andre helsepersonell som kan gi tips? Er så lei av å renne ned døra hos legen... Vil jo ikke bli betraktet som hypokonder heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være noen små blodkar i halsen som sprekker når du får en hostekule, har hatt det selv. Men har du annet ubehag bør du jo kontakte fastlegen for en sjekk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...