ღhælgelainnღ Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Føler at jeg må gå over til noe mer lettvint enn den berømte vaskefilla og bøtta når jeg skal tørke over gulvene.Begynner å bli tungt nå når en går gravid i 35. uke. Tenkte å høre hva slags mopper/staver dere anbefaler? Skal vel helst bruke tørr mopper, men en får vel kjøpt våt mopper også? Noen som vil anbefale noe?
It's all about me Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Jeg bruker Jif moppesystem og microfibermopp med bare kaldt vann på. Dropper bøtta og skyller den under springen. Bøtta er jo bare med på å fordele dritten utover igjen hvis du skyller kluten mer enn en gang i den.
*smula* Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Bruker enjo sitt moppesystem, har både støvmopp og våtmopp. Veldig fornøyd.
Gjest Filifjonka Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Jeg bruker Jif moppesystem. For det meste bruker jeg tørrmopper, de fjerner støv og rusk. Så har jeg en mikrofiber våtmopp som jeg vasker over med når det trengs. Når jeg er lat og vil ha det lettvint velger jeg engangs våtmopper (men de er nokså dyre, så det blir ikke så ofte).
tromsøjenta Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Jeg bruker klut kun til flekker. Ellers bruker jeg også Enjo tørrmopp og våtmopp. Har hatt de samme moppene i ca ti år og de er ikke utslitte:-) Men skulle hatt et nytt moppestativ... Jeg har også en gammel Jif-mopp. Bruker Jif tørrmopp (engangs) på badegulvet. Har nylig prøvd engangs våtmopp (Jif), men synes de stinker grusomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå