Gå til innhold

Dere som har funnet dere en man med MYE penger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan greier dere å føle dere likestilte i forholdet. Hvordan greier dere å se på fellesbolig som egen, hvordan greier dere å se på felleslivsstil som deres, føler dere at dere er i konstant takknemlighetsgjeld?

Føler dere at livet dere lever er litt på lån?

 

Jeg tror jeg hadde følt meg litt på siden av eget liv, jeg tror jeg hadde følt at jeg ikke hadde full innflytelse i eget liv, jeg tror rett og slett at jeg hadde følt det veldig ubehagelig.

 

Nå spør jeg ikke dere som så vel som mannen tjener fett, men dere som tjener helt ordinært eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje fordi jeg er lite opptatt av penger og min oppgave er blitt å passe på at han ikke bruker i øst og vest på masse harry statusdrit.

 

Og han tjener såpass greit at jeg kan ta kortet hans, gå å shoppe klær for 20000 og han hadde ikke merket det.

(Men det gjør jeg ikke.)

Jeg er på grensen til å hate pengene hans og misunner de ned menn som har mindre penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tjente omtrent det samme da vi ble kjent, men så startet mannen firma og tjener nå mye mer enn meg.

Jeg (og mannen) ser på pengene som et felles gode. Når han har jobbet døgnet rundt for å få firmaet på beina så har jeg tatt mye ekstra på hjemmebane. Vi er du godt team, og deler på alt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg deita en mann med masse penger i noe over ett år og følte at jeg ikke kunne ta i mot noe fra han! jeg betalte når vi var ute å spiste, drakk øl og dro på kino akkurat fordi jeg ikke ville at han skulle føle at jeg snylta på han. jeg var student (jobba i tillegg) så det var ikke så veldig morro å ha det slik.. vet i ettertid at jeg følte det slik fordi jeg ikke hadde rette følelser for han.. mens jeg deita han møtte jeg min nokså blakke :P mann, som jeg nå venter barn med! er superlykkelig og når jeg hører fra mr rich dude får jeg det bare enda bedre sammen med mannen min. Vi er likestilt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en stabil og god inntekt og har aldri hatt "issues" med at mannen tjener mer enn meg. Men nå har vi bygget det opp sammen og jeg var den som tjente mest frem til vi fikk barn. Etterpå har han tjent mest i flere år og nå er vi snart likestilt igjen.

 

Jeg har vært sammen med en mann med VELDIG mye penger en gang tidligere, hadde ingen issues med det heller. Vi bodde riktignok ikke sammen og det er jo en vesentlig forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med min mann da han var "fattig". Han har jobbet seg opp i systemet og gått skole, for at han skulle kunne gjøre det har han måttet leve på meg og min lønn. Derfor lever jeg med god samvittighet på hans lønninger nå. Jeg jobber 80% og tar meg av det meste som har med barn og hus å gjøre. Hadde ikke jeg tatt hus og barn hadde ikke han hatt mulighet til å jobbe så mye som han gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...