maya2010*fødeklar* Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Vi får baby i juli, og lurer på hva som er best å legge babyen i i vognen? Dun og ull er noe jeg ser for meg til høst/vinter, men finnes det sommerposer? Råd tas imot med takk:-)
Babyønske �� Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Har brukt (fiber)dyne i vogna sommerstid. Lettere å ta av/lette på enn en pose. På de varmeste dagene holder det med helseteppe. Pose har jeg ikke tatt i bruk før temperaturen kryper under 5 gr. I overgangen bruker jeg lammeskinn og dyne med evt teppe over, og regulerer med klær.
fox`y Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Brukte dyne til gutta jeg når jeg fikk di. begge født i juli. på de varmeste dagene hadde jeg kunn på et teppe:)
nitro circus Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Baby i juli her også.... kjøper ikke pose før til høsten tenker jeg! Dyne og teppe holder lenge..
gulda Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Jeg fikk ikke baby i juli, da, men da han var baby brukte vi dyne, og på varme dager bare helseteppe.
gulda Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 - hvis vi brukte noe, da.. Må se an varme og vind )
LCG80 Skrevet 24. mars 2011 #8 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har termin 18 juli og det blir lammeskinn for oss i vognen, dette fordi lammeskinnet er med på å regulere barnets kroppstemperatur - vinter som sommer. Hun skal ligge på lammeskinnet, med helseteppe over seg - er det kjølig har jeg kjøpt sval sommerdyne til vogn 65x80 som jeg legger over henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå