Gå til innhold

Jipppiii <3


mamma til 5 , fødeklar  :)

Anbefalte innlegg

Var på ul i går. 7+5 Og der lå det et lite frø med et bankende hjerte <3 Alt så bra ut og vokste riktig. Og var litt redd for at det kunne være 2 siden hcg var så høy. men han så bare 1. Er kjempe glad nå, fikk høre hjertelyden og det var godt. Nå er det bare å ruge videre ;)

 

Ha en fin uke alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby

Åhh, så fantastisk det måtte ha vært!! :)

Har kjempelyst å se mini selv, syns det er lenge å vente til uke 18-19.

 

Håper dere fikk bilder med dere hjem begge to:)

 

Fin uke til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så deilig da å se bankende hjerte :)

 

Jeg etterlyste deg i en annen tråd der du svarte på xu,så det var hyggelig å se deg her da.

Som jeg skrev der så leste jeg profilen din.Så spenende hvilket kjønn det kommer til å bli på 6 mann. Kjenner en annen med fem jenter men hun stoppet der.Hun sa ivertfall det da hun gikk høygravid. :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig stoppe på 5 vi også, men sånn ble det ikke.. Pappan håper nok mest på en gutt, men er bare å vente å se.. Dette blir 100% siste her... Så skal prøve å nyte litt nå når jeg har sett hjertet og at den sitter på riktig sted.. Har fortalt det til moren min nå og hun var faktisk positiv, men svigemor var nok ikke så positiv.. men regnet ikke med det heller. Men jeg skal i hvertfall kose meg nå. Tror ikke jeg vil vite kjønnet før fødsel denne gangen, ha litt spenning siden det er siste gang..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med med det sjette bankende hjerte :)

Så på en annen tråd du hadde vært på ul.Ja nå kan du slappe av og kose deg. Får håpe svigermor blir positiv etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja regner med hun gleder seg med oss etterhvert.. Har faktisk hatt 2 ul, en privat i lillestrøm og en på A-hus. Klarte ikke å vente så bestillte en privat og så fikk jeg på A-hus noen dager etter på grunn av XU tideligere..

 

Nå så jo alt bra ut, men nå er det å vurdere om jeg skal utføre en duo test. Men har ikke bestemt oss for det enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så fint at du vil være med på treff. :)

Veldig hyggelig å følge verandre, og vi er jo kommet nesten like langt ja.

 

Hvordan er formen din?

innbiller meg at du er en av de heldige som ikke blir kvalm, tar jeg feil?

Foreløpelig er jeg mindre kvalm en forige gang men det begynner å ta seg opp.Merker at kaffe er ikke førstevalget lenger og + at jeg er mye trøtt.

 

Jeg skal på min 3 ul morgen.(7.4 da)Har funnet en veldig dyktig gynekolog som jeg får bra oppfølging av. Jeg har hatt 4 aborter(ma) siden jan 09. Den nest siste i uke 19 i august i fjord, så det føles godt å være hos en dyktig lege. Denne gangen føler jeg at det skal gå bra.

 

Tok duotest sist gang jeg var gravid.Tallene var veldig fine,men det gikk som det gikk så mann kan jo aldri garantere seg for noe. Tror vi velger det denne gangen også.

 

Har aldri vært på bim treff før,blir artig det.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke vært på bim treff før , blir spennende.

 

Formen er ganske grei egentlig, er bare litt små kvalm innimellom, ellers så er jeg veldig oppblåst i magen så føler at det ser ut som jeg er 5\6 mnd pv. var jo litt kraftig før gravid denne gangen også. Håper formen din er bra? Trist å høre at du mistet i uke 19, det må ha vært tøft. Håper alt var bra på ul, fint at du har funnet en som er bra og som du er fornøyd med.

 

Ang kaffe var jeg ikke menneske før jeg hadde drikki hvertfall 1 kopp , men nå klarer jeg ikke en slurk engang. det smaker så vondt.. Merkelig vordan kroppen reagerer.

Blir spennende å følge hverandre, jeg håper på å komme på treff, men det skjer mye her , så er ikke alltid så lett å få barnevakt.

 

Ha en fin uke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Tiden flyr. var på ul sist tirsdag. alt bra. Skal på ny på førstkommende torsdag,da er jeg 9 uker og legen skal sende inn søknad om fødeplass. Har ikke bestemt meg for ullevål eller rikshospitalet. Jeg bor i oslo så det blir egentlig hipp som happ,men sist gang det gikk galt fikk vi så bra hjelp på riksen,de er vist spesialister der på litt av hvert. Sønnen min fødte jeg på ullevål på abc avdelingen,var veldig bra sted,men tror jeg velger normal fødsel med tilgang på smertestillende og mer overvåkning denne gangen,men vi får se det er jo lenge til da...

 

Har hatt to sengeliggende dager med enorm kvalme som har vart fra morgen til kveld,ble ganske fortvilet for jeg tenkte at er det sånn jeg skal ha det denne gangen.Men heldigvis i dag har det vært lite kvalme.Må ha vært noe magekatarr kanskje har jeg kommet fram til. Begynte å trene i jannuar,så nå skal jeg virkelig prøve å trene gjennom svangerskpet,det gjorde jeg ikke sist så det skal bli spennende å se forskjellen hvis jeg får det til.

Ha en fortsatt fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...