Gå til innhold

1 døgn har gått, og jeg kommer fortsatt ikke inn på altinn!! FORBANNA!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og jeg driter i at enkelte her inne syns jeg er tragisk, for jeg får jo brev om d i posten osv... men når jeg er så usikker på hva jeg får igjen pga mye tull gjennom året, og jeg virkelig vil SLITE om jeg må betale restskatt, så klarer jeg ikke å legge fra meg tankene. Og når så mange andre kommer inn, så har jeg lov å bli irritert når det skulle være en selvfølge å komme inn....

 

Tragisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal det ta 1 døgn å fikse problemet??? De bør virkelig få bytta ut endel folk for å si det sånn...

 

Skal da for pokker ikke ta så lang tid å fikse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faen meg sinnsykt! De klarer jo ikke å gi beskjed om hva problemet er, eller i det minste når det blir fikset!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke inn enda, å det IRRITERER med grenseløst! Er i samme situasjon som deg HI, etter den del endringer i fjor aner jeg ikke helt hvordan jeg ligger an..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer heller ikke inn og var jo så tett i hue at jeg krysset av for at jeg IKKE ville ha det levert pr post siden skattetaten oppfordrer oss til å leve i et e-samfunn.

Morsomme er jo at det samme skjedde i fjor og at de i år har tredoblet kapasiteten.

Det hjelper jo ikke en dritt så lenge de ikke vet hvor stor kapasitet de trenger for at alle skal kunne logge seg inn knirkefritt.

De må jo bare ta høyde for at ALLE vil inn, sikkert flere ganger pr dag den første dagen også såeh....

 

Nå drar jeg på barselgruppe og skal prøve å drite i dette her en stund. Møkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud,her var det mange som har stått opp med totalt feil fot!!

 

slapp av da dere premenstruelle monstre,dere lever faktisk over selv om dere ikke kommer inn på altinn før i kveld.

 

jeg rekner med at de jobber på spreng hele tiden for å få fiksa problemet,så take a chill pill ladies!

 

hilsen ei som heller ikke kommer inn med som iallefall ikke orker å stresse seg hodeløs for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de som venter mest er mest irritert over at det ikke går an å logge seg inn... Ennå verre er det at noen kommer inn og ikke andre!

Jeg har prøvd MAAAAAAAANGE ganger og frustrasjonen er på topp!!! Satser på at det ligger en konvolutt i postkassen i dag for jeg husker ikke om jeg krysset av for papirform eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke inn, 1 døgn etter.

 

Vi har snakket litt om dette hjemme, mannen min er siv-øk i datateknikk og jobber mye med å teste ut store program før de "settes ut i verk", litt sånn som altinn i går morges.

 

Han mener at det bare er tull det de sier med at for mange folk har logget seg på osv; Det tar IKKE 1 døgn å fikse. Det er helt latterlig!!!

Han tror systemene ikke er testet ut bra nok og at det ligger masse feil i de. Derfor må de ta ned hele altinn for å fikse det. Det kan nemlig ta lang tid.

 

Jeg har også lyst til å finne ut evt hvor mye penger jeg får tilgode... men tror jeg må vente på papirutgaven.

Jammen bra det ikke var 31 mars altinn klikka (da selvangivelsen skal leveres).

 

Synes også synd på de som faktisk bruker altinn i jobbsammenheng nå. Jeg gjør det, leverer mange oppgaver for selskaper på altinn og hadde KLIKKA hvis jeg hadde jobbet nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som skrev at jeg skal i barselgruppe snart er jo hjemme i permisjon nå (og er forøvrig ikke premenstruell nei;o) jobber til vanlig på en advokatkontor og syns oppriktig synd på mine kolleger nå.

Vi bruker alltinn hver dag i forbindelse med alle konkursboene vi har.

Det er nok et rent helvete for de disse dagene og sender gode tanker i fleng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er mye som skurrer. Tror neppe det var veldig stor pågang i natt. Likevel kom man seg ikke inn. Det dårligste er at de ikke går ut med noen informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke innpå...Skikklig irriterende!!!! Men håper at jeg får den i postkassa i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg kom inn kl 18:15 igår kveld. Sjekket en etter den andre på samme pc. Var ikke noe problem i det hele tatt.

 

Jeg synes det er utrolig merkelig at noen kommer inn uten problemer mens andre må vente. Tenkte å kanskje prøve å logge meg inn nå bare for å se om jeg klarer det, men vil ikke belaste systemet enda mer for dere som ikke har fått muligheten til å sjekke enda.

 

Håper det blir fikset snart!

 

Hilsen en som var desperate for å få vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var nøyaktig det samme som skjedde ifjor. Jeg har også krysset av for at jeg ikke vil ha den i posten.

 

Jeg får bare beskjed om at Altinn er utilgjengelig. Ferdig med det! Skjønner ikke hvorfor andre kommer inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvom dere har kryssa av for at dere IKKE skal ha papir, så får dere det dersom den ikke er sjekket etter 7 dager. Så bare ro ned :) Den kommer i posten om ikke de får fiksa det innen 7 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 2 som er irriterte,dette blir det siste året jeg vil motta selvangivelsen elektronisk.

Neste år vil jeg ha den i postkassa.I går fikk jeg logget meg inn med min id,men jeg kom ikke inn på siden der selvangivelsen ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn for et kvarter siden, ble nesten overraska da siden kom opp! :)

Like heldig var jeg ikke da jeg fikk resultatet, jeg hadde beregnet feil i år også.. Bah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...