Gå til innhold

Hva er det med dere DIB-damer og Janteloven?


Trultetryne

Anbefalte innlegg

Jeg blir kvalm av enkelte her inne. Stort sett anonyme som henger ut andre brukere med nick. Også hiver de andre seg på og gjør det enda verre! Er det rart det er mobbing og elendighet i verden.

Hvordan er barna deres mot andre? Dere går ihvertfall ikke foran med et godt eksempel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg en av de som mobber eller henger ut noen her inne. Men når det gjelder janteloven så prøver jeg å gå foran med et godt eksempel samtidig som jeg lærer barna mine at janteloven er sterk her i landet. Selv om jeg ikke liker loven, så må jeg lære barna å fungere sosialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva janteloven har med dårlig oppførsel å gjøre? Og hvem er "dere DiB-damer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke hi, men jeg skal fortelle deg hva det har med janteloven å gjøre.

 

Du skal ikke tro du er noe! Du skal ikke tro du er bedre enn meg!

 

De damene som svarer stygt på tråder er flinke til å trykke andre ned her inne. sette de på plass på en måte.

 

C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du påstår at dårlig oppførsel alltid springer utfra et behov for å jekke ned de som tror de er flinke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg innrømmer at jeg har mobbet noen her inne noen ganger. Og selv om jeg gjør det, så vet ikke barnet mitt det fordi jeg er ikke slik i virkeligheten. Det er lettere å gjøre narr av andre bak anonymknappen. Ja, det er feig, jeg vet det.

 

Barnet mitt er snill og omsorgsfull, slik som jeg har oppdratt h*n til å være. Og h*n har mange venner og får veldig lett venner.

Så lenge jeg går foran med et godt eksempel i livet (ikke slik som jeg er på nettet), så kommer barnet mitt fortsatt til å være et snilt og omsorgsfult barn.

 

Og ja, jeg sign. anonym fordi jeg er en feig anonym.

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda et innlegg som trekker bisarre sammenhenger mellom det som skjer her inne og barneoppdragelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...