Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Jeg og mannen vurderer dette til nestemann.
Tante Blås Squaw Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Liker det veldig godt ) Leste bøkene om Silas da jeg var liten.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Selvplaging, religiøs fanatisme, blod og galskap!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Det er ihvertfall ikke det jeg forbinder med navnet HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Jeg håper da ikke det siden du vurderer navnet (har du ikke lest da vinci koden?)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Da vet du jo hva jeg mener Hver gang jeg hører navnet ser jeg for meg en selvpiskende, gal munk
Tante Blås Squaw Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 Droppe navnet pga en - EN! - roman, altså? *humre*
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #10 Skrevet 22. mars 2011 Hvem sa noe om å droppe navnet? Spørsmålet var hva man syntes, og jeg svarte hva jeg forbandt med navnet. Ingen steder står det at HI vil, eller bør, droppe navnet.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #14 Skrevet 23. mars 2011 Jeg syns navnet er kjempefint. Uvanlig uten å være oppkonstruert. Elegant og sterkt. Ja, gå for Silas:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #15 Skrevet 23. mars 2011 Tenker på sønnen til MILF mamman i weeds:) Men fint navn!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #16 Skrevet 23. mars 2011 Jeg hadde Silas på navnelista mi da jeg fikk eldstemann, og syntes det var ett nydelig navn. Mannen min satte seg på bakbeina, og til slutt så døpte jeg katten min Silas. Nå er det ikke annet enn ett kattenavn for meg, og jeg har også forandret mening. Jeg synes det er ett tynt og spinkelt navn, og jeg ser ikke for meg at denne blonde muskelbunten av en sønn jeg har skulle ha het Silas..:S Jeg liker ikke navnet så godt som jeg en gang gjorde!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #17 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har verdens skjønneste Silas på jobb:)) I barnehagen min. Syns det er et fint navn!
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 23. mars 2011 #19 Skrevet 23. mars 2011 Tenker på den lille nevøen min... ;-) Koselig navn.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #20 Skrevet 23. mars 2011 Munken i Da Vinci-koden - utvilsomt! Hadde aldri hørt navnet før jeg leste den, og da er det naturlig nok det som fester seg... Jeg skal ikke uttale meg om kvaliteten på boken, men den har solgt over 80 millioner eksemplarer verden over, så det sitter nok et par stykker til der ute som assosierer navnet med gal, plaget albino.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå