Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Silas?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen vurderer dette til nestemann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det veldig godt :o) Leste bøkene om Silas da jeg var liten.

Skrevet

Selvplaging, religiøs fanatisme, blod og galskap!

Skrevet

Det er ihvertfall ikke det jeg forbinder med navnet :)

 

HI

Skrevet

Jeg håper da ikke det siden du vurderer navnet :)

 

(har du ikke lest da vinci koden?)

Skrevet

Nei, men jeg har sett filmen.

Skrevet

Stygt, dessverre. Minner meg om Silo.

Skrevet

Da vet du jo hva jeg mener :) Hver gang jeg hører navnet ser jeg for meg en selvpiskende, gal munk

Skrevet

Droppe navnet pga en - EN! - roman, altså? *humre*

Skrevet

Hvem sa noe om å droppe navnet? Spørsmålet var hva man syntes, og jeg svarte hva jeg forbandt med navnet. Ingen steder står det at HI vil, eller bør, droppe navnet.

Skrevet

Ikke noe fint, sorry.....

Skrevet

Uvant men samtidig fint :)

Skrevet

Jeg syns navnet er kjempefint. Uvanlig uten å være oppkonstruert. Elegant og sterkt. Ja, gå for Silas:)

Skrevet

Tenker på sønnen til MILF mamman i weeds:) Men fint navn!!

Skrevet

Jeg hadde Silas på navnelista mi da jeg fikk eldstemann, og syntes det var ett nydelig navn. Mannen min satte seg på bakbeina, og til slutt så døpte jeg katten min Silas.

Nå er det ikke annet enn ett kattenavn for meg, og jeg har også forandret mening. Jeg synes det er ett tynt og spinkelt navn, og jeg ser ikke for meg at denne blonde muskelbunten av en sønn jeg har skulle ha het Silas..:S

 

Jeg liker ikke navnet så godt som jeg en gang gjorde!:)

Skrevet

Jeg har verdens skjønneste Silas på jobb:)) I barnehagen min. Syns det er et fint navn!

Skrevet

Tenker på den lille nevøen min... ;-) Koselig navn.

Skrevet

Munken i Da Vinci-koden - utvilsomt! Hadde aldri hørt navnet før jeg leste den, og da er det naturlig nok det som fester seg... Jeg skal ikke uttale meg om kvaliteten på boken, men den har solgt over 80 millioner eksemplarer verden over, så det sitter nok et par stykker til der ute som assosierer navnet med gal, plaget albino.

Skrevet

Fanatisk religiøs albino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...