Gå til innhold

Nå har jeg lært noe nytt om dette forumet.


Tante Blås Squaw

Anbefalte innlegg

Og det er at stemødre - som IKKE har født egne avkom - ikke er velkomne her.

 

Da er jeg jævlig spent på om det er flere grupper som må lukes vekk?

 

Hva med adoptivmødre?

Lesbiske stemødre, er det greit da?

Mødre som ikke klarer å ligge unna forumet til tross for at deres eget barn døde?

Hva med mødre som ikke har hovedomsorgen?

Kvinner som venter på godkjenning som adoptivforelder?

Fostermødre?

Eller de som er såååå gamle (40+) at de har barnebarn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var her inne før jeg hadde barn og bare hadde katten min og meg selv å ta vare på. Men hysj ikke si det til noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett og dømme når man kan gjemme seg bak en anonymknapp.

En ting er og ikke være enig men å bli ufine og stygge er en heeelt annen ting.

Uff noen ganger blir jeg skremt og håper det ikke er mennesker jeg kjenner som lirer av seg slik dritt.

Skulle ikke tro det var mulig og finne på noe negativt med det innlegget der men joda...........

 

Nei mange her inne som burde skamme seg og medisineres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh nei, du! Så langt våger jeg ikke å gå, men så er jeg en alenemorsfitte jeg da, hehe!

Men jeg er så gammel at det er ingen som tar notis av meg uansett. Rullator-patruljen here I come;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem wannabe mødre, som ikke enda har fått mannen med på å prøve... Der hadde du meg i starten:) Fikk mannen med på leken og spira sitter, så nå har jeg lov til å være her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det minner om de gode, gamle dager, da en dame med et nøffe-nick huserte disse forumene med mildt sagt merkelige ting... men ikke ondskapsfulle ting, da bare merkelige. Vi får prøve å ha humor på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ultimate bim/dib-mor er:

 

-29år. 30 er for gammelt og 28 er for ungt.

-gift (før de fikk barn selvsagt)

-universitetsutdannet men velger å legge karrieren på hylla da barna fyller alle hennes behov. alle andre som ikke gjør det samme er dårlige mødre og koner.

-mener hjemmeværende mødre uten utdannelse er late, feite og uten sosiale evner. man må ha høy utdannelse. da er man av en eller annen årsak hverken lat, feit eller dum.

-lager all mat fra bunn av. og det kun med ferske råvarer. iiik, en fryst kotelett!!!!!

-hun har pliktsex 4ganger i uken, for man må jo som kjent sørge for at mannen er fornøyd. ellers så er man jo selv skyldig i mannens utroskap.

-mener ingen andre en kvinner som er slik som beskrevet over har livets rett.

 

and so on.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...