Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Og er du opptatt av at de er pent kledd til hverdags? Er klærne slitte når de er for små eller er det så vidt man kan se at de er brukte?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Ja,de har mye klær. Ja, jeg er opptatt av at de er pent kledd til hverdags. Nei, de er ikke slitte. Rekker ikke å slite. Er det flekker jeg ikke får vekk, kaster jeg klærne..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Middels mengde klær, og jeg er middels opptatt av hvor pene de er til hverdags.
Tante Blås Squaw Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 De mangler absolutt ingenting ;o) Vi har mange venner å arve barneklær av, så vi er veldig heldige ) De to minste ungene rekker ikke å slite ut klærne, de vokser jo så fort. Da går køærne videre til nestemann i vennekretsen - eller til Fretex.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 De har ikke for lite klær ihvertfall, men finnes nok barn som har mer klær enn mine. Klærne er ikke slitte når de blir for små, men de kan være utvasket. Men som regel sender jeg de i en uff eller frelsesarmeen container hvis jeg ikke liker dem og dem ennå er passe. Sjelden de går i arv selv om de ikke er ødelagte. Liker nye fine klær på barna mine.
alenemed1. ♥ Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Ja, jeg synes det er viktig at tulla mi er pent kledd, men det betyr i grunn bare at klærne er rene og at de passer sammen enten det bare er body og stømpebukse eller bukse og genser. Har ganske mye tøy, men mye er arvet og jeg gir det videre når det blir for smått. Nå er ikke tulla mer enn 19 mnd så tøyet rekker jo ikke bli allverdens slitt, men en del flekker kan det bli og da går det i søpla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå