gerd Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Stemmer det man i fjor kunne la være å levere selvangivelse - at den ble automatisk levert uten endringer om man ikke gjorde noe?
Mama88 Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Om du ikke skal fylle ut noe nytt på selvangivelsen kan du la være å levere den ja, da vil den stå som "blank". Dvs at skatteetaten da regner din selvangivelse som godkjent fra din side, at det ikke er noe som skal rettes på.
gerd Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Fikk litt angst her. Jeg kom inn på altinn et lite minutt og det står bare at selvangivelsen ikke er levert.....
Tommage♀♂ Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Du har selvsagt ikke levert DENNE selvangivelsen nei, hehe;) (om du ikke er usedvanlig raskt ute da)
Gjest Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Det er lenge til den skal leveres så ingen grunn til panikk;)
gerd Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2011 Det gikk opp et lys for meg etterhvert. Men kjente jeg ble litt engstelig. Det gikk ikke akkurat kjapt å komme seg rundt på sidene til altinn nå. Ble jo kaste ut rimelig kjapt også da.... Får vente til i morra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå