Gå til innhold

Min kjæreste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt en samtale med kjæresten min.

Han tenker og lurer fremdeles på hvorfor x'en forlot han med barnet deres for noen år tilbake. Han fikk aldri noe svar på hvorfor det blei slutt...

Det er ikke noe han tenker ofte på, men tanker som kommer opp når dem avtaler/forandrer samværet med barnet.

Tankene som kommer opp er som oftest "hadde hun ikke forlatt meg, så hadde hun hatt mye mer fritid .."

Han sier han er ferdig med henne... men da tenker jeg at han er ferdig med henne på den måten fordi hun gikk fra han.

Nå sitter jeg her med en ekkel følelse i kroppen...

Vi er sammen for andre gang på et år og det går bra med oss! vi har forandret oss på det punktene som ikke fungerte sist, og det er ingen problemer med forandringene! Vi har det bra ilag. Ifølge han også!

Min datter kaller han pappa ( han er ikke biofar til mitt barn) og koser seg godt med henne...

Hva tror dere? Har han fremdeles en eller annen form for følelser for henne..? eller er mine tanker nå helt feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilføyer litt tekst som ikke kom med:

Han sier han er ferdig med henne... men da tenker jeg at han er ferdig med henne på den måten fordi hun gikk fra han.

Men kanskje ikke på den følelse-messige planen!

Skrevet

Høres nesten slik ut, men det kan være at du skriver det slik som du tror det høres ut?

Kanskje best å ta en samtale med ham og fortell ham hvordan du tenker. Ikke kjekt hvis du skal gå fremtiden i møte ved å tenke på slikt;)

Skrevet

Han bør bare holde kejften sin, og ikke si mer som ødelegger for deres forhold. Dette dreier seg ikke om han, eller deg, dette dreier seg om dere som par. Klart paret ikke kan overleve om han holder på med å lufte sine tanker på den måten.

Jeg tror nok at han er ferdig med henne, jeg tror nok at han er glad for å være med deg. Men jeg tror også at han undrer seg over hvorfor hun gikk i fra han.

Jeg ble dumpa helt uten forklaring, og det skjedde brått og plutselig. Vi hadde ikke barn, men var begynt å snakke om å gifte oss. Jeg vet den dag i dag ikke hvorfor han plutselig forlot meg. Har aldri fått en forklaring, hva det var som skjedde, men det var jo delvis fordi det skjedde så brått.

Jeg lurer den dag i dag på hvorfor, men det betyr ikke at jeg ikke elsker min nåværende og livet jeg har med han.

Skrevet

Men akkurat dette er ikke noe jeg snakker med min nåværende om. Vi har vært sammen i mange mange år. Vi har to barn sammen, og har livet forran oss sammen. Tror ikke han hadde syntes det var så stas om jeg satt å luftet mine tanker om hvorfor eksen forlot meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...