Gå til innhold

Hvis man så og si aldri har sex så mener jeg at man ikke har truffet den rette..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså går det mnd vis uten at man har sex, at den ene parten ikke har lyst på sex, ikke får orgasme, ikke blir tilfredstilt etc etc så har man ikke truffet den rette.

Har selv vært sammen med en gutt hvor jeg ikke var spesielt opptatt av sex, vi hadde ikke barn så vi kunne så og si ha sex over alt og til alle døgnets tider, men slik ble det ikke. Han tilfredstilte meg ikke i det hele tatt. Når jeg traff mannen min får jeg ikke nok. Han tilfredstiller meg hver gang vi har sex, og vi har hvertfall sex 2 ganger i uken. En "haug" med barn har vi også, men dette er ingen hindring.

Fra og ikke være veldig opptatt av sex til å bli veldig opptatt av det har mye med partner å gjøre:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger forsvinner sexen fordi den ene parten har vært utsatt for overgrep tidligere og har problemer med intimitet. Da hjelper det dessverre ikke at det er den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle har samme behov, sånn er det bare. Noen har sterkt behov for sjokolade, mens andre ikke er interessert i det. Noen har sterkt behov for sex, mens andre ikke er interessert i det. Har ingenting med om man har truffet den rette å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du feil hi. Det er forskjell på folk. Min mann er ikke spesielt glad i sex, det har han aldri vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har funnet mannen i mitt liv. Hvor ofte vi har sex varierer veldig. Det kan være hver dag i perioder, og det kan gå uker mellom. Tror igrunn ikke det har skjedd at den ene har lyst og den andre ikke.

 

Det finnes andre tilfredstillelser her i livet enn sex. Jeg får ikke orgasme heller av sex, så noe mener kanskje ikke jeg blir tilfredstilt. Men der tar de grundig feil.

Alle er vi forskjellige og vi har forskjellig behov for sex, saken er vel å finne en som har ganske likt behov som en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sex er en viktig del av forholdet, mener nå jeg. Altså, enten om du velger å ikke ha et aktivt sexliv eller å ha det.

 

Er den ene opptatt av sex og mener det er viktig for å kunne leve sammen med en person resten av livet, mens den andre ikke liker sex, vil jeg også påstå at de ikke er rett for hverandre.

 

Min mann mener sex er viktig. Før han møtte meg var han i et forhold der sexen ikke fungerte, og det ble etter en tid slutt mellom dem (ikke direkte pga sexlivet, men kanskje indirekte). Han sa helt klart fra til meg tidlig hvor viktig sex var for ham. Han lærte meg god sex og etter kort tid hadde vi et fantastisk sexliv.

 

Jeg mener han er den rette på mange måter, men mest fordi vi nesten ikke har hatt sex det siste halvåret (ikke i det hele tatt de siste mnd) pga plager under og etter graviditet. Han lengter, men venter tålmodig på meg, noe han sier hver dag. Fordi han og jeg vet at vi er rett for hverandre, og det kommer er dag der vi kan gjenoppta sexlivet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...