Gå til innhold

TFK Joggster Twist-dårlig demping


golden80

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt Emmaljunga Duo med nr 1, ville jeg nå prøve noe lettere med nr 2. Syntes også det virket fint med 3-hjuling. Etter å ha trillet med Joggster Twist i 2 uker, er jeg veldig skuffet. Den er fin på slett underlag, men på snøføre/litt humpete veg ligger jo ungen og hopper i vogna! Virker som den demper veldig dårlig/er stiv. Er det noe vesentlig jeg har glemt i forbindelse med monteringen? Flere som har erfaring med dette? Har endt opp med å bruke den gamle Emma´en igjen, selv om den er diiiger og tuuuung....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vognen er god å trille ellers men den har nok dårlig demping ja. Er allikevel veldig fornøyd med vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme følte jeg da jeg for en tid tilbake gikk over fra Brio Kombi til TFK joggster twist. Syntes den var VELDIG stiv i forhold, men jeg ble vant med det, og ungene sover jo godt i TFK'en de, selv om det humper og rister. Så, hadde jeg vært i ditt sted så ville jeg holdt ut litt til;) Er blitt veldig fornøyd med TK'en med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er egentlig enig med deg! Har brukt samme vogn siden mini var nyfødt for 13 mnd siden, så jeg har brukt den både som bag- og sportsvogn. Som bagvogn synes jeg den var stiv, men den ble myyyee bedre når jeg gikk over til sportsdelen. Da får man dempingen riktig i forhold til tyngden på barnet (i bagdelen har man dempingen under beina til ungen). Så nå er jeg suuuper fornøyd! Har brukt den som sportsvogn i hele vinter. På dager med dårlig føre humper det selvfølgelig litt, men det gjør de aller fleste vogner. Og fordi sittedelen ikke er "stiv" som i andre sportsvogner, tror jeg unga har det veldig konfortabelt selv om det humper litt!

 

Bare gled deg til det blir helt bart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar:) Da skal jeg smøre meg med tålmodighet og vente på bare veier! Er veldig fornøyd med den ellers altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...