Gå til innhold

gravid og silikon. Kan jeg få operert den ut med lokalbedøvelse ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eller vil dette kunne få konsekvenser for babyen i magen? jeg vil ikke ha silikonen da brystene mine vokste ganske mye forrige gang jeg hadde barn i magen, og jeg har IKKE lyst på sprengte jur :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også silikon nå, det hadde jeg ikke sist jeg ammet. Tror det går fint med amming, smører puppene med Weledas Svangerskapsolje hver dag. Det vil sikkert gjøre vondt i 3-4 dager, men så tror jeg det går bra. Håper det! Bekl. jeg ikke kan svare deg på ditt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du vil operere ut noe som helst med lokalbedøvelse, det gjør nok satans vondt på alle andre steder enn akkurat der bedøvelsen ble satt.

 

Sprengte jur får du nok uansett når melkeproduksjonen kommer igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor du vil ha det ut, har du store nå da, med silikon eller? siden du er redd de skal bli gigantiske??

 

Du kan nok få det fjernet med lokalbedøvelse, men selv narkose kan du jo få selvom du er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde silikon sist og, fikk noe strekkmerker, de vokste MYE! og de er større nå enn de var sist, jeg vil ikke ende med enda mer strekkmerker og ingen mulighet til å fikse dem. da vil jeg heller ta de ut og ha slappe lefser mens jeg går gravid og ha mulighet til å fikse dem med en senere anledning, når jeg VET JEG E ferdig med barn. Var null problem med amming, bare forbanna vondt med svæææære sprengte pupper. narkose er ikke bra når man er gravid, og lokalbedøvelse har jeg blitt operert i før så det er ingen big deal:) kjennte ingenting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem i alle dager er det som opererer puppene sine inn og ut flere ganger mellom flere svangerskap? Har du virkelig ikke vurdert tanken på at du muligens skulle få flere barn og at man kanskje burde avvente med å sette inn silikon etter du tok de ut en gang?

 

Hjelpes, kan ikke forstå at noen er så forfengelige og glad i å legge seg under kniven gjentatte ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og store sprengt jur kommer du nok til å få uansett, silikon eller ei..! Så å operere de ut for å håpe på å slippe spreng, er nok bortkastet..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg lurte på var om man kan operere i lokalbedøvelse uten at dette går ut over fosteret;) alt det andre får være min sak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke helt fjern, vet da inderlig godt at man får melkespreng uansett silikon eller ei, men bedre med melkespreng på normale pupper enn å sitte meed melkespreng på dobbel g-cup og ødelagte pupper som ikke hadde nok hud å strekke seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ingen til å gjøre en slik operasjon på deg når du er gravid. Da gjøres kun helt nødvendige inngrep. Kirurgi medfører dessuten fare for alvorlige infeksjoner, og behandlingen av disse vil kunne skade forsteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...