Gå til innhold

NAV sjokkerer igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ringte jeg til NAV for å avklare noen spørsmål ang rettigheter etter en periode med ulønnet permisjon.

Damen i telefonen spurte meg rett ut om jeg hadde planer om å finne en måte å utnytte systemet på!!

Jeg ble helt paff og fikk ikke frem noe klokt å si selv om jeg rett og slett ble beskylt for å være en trygdesnylter!

Angrer på at jeg ikke noterte meg navnet hennes, det er jo helt uhørt å behandle folk på den måten!

Ikke klarte hun å gi meg svar på spørsmålet mitt heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke særlig mange måter du kan klare å snylte på i en ulønnet permisjon, så det der var teit av henne!! Og frekt!

Hun kunne svart på det du lurte på.... Fikk du ikke noe fornuftig ut av henne?

Skrevet

Nei, hun klarte ikke å svare. Tror ikke hun prøvde heller for å være ærlig...

Fant ut av det selv, måtte bare sette meg ned med den Store Røde Boka og lese litt om trygdeloven og arbeidsmiljøloven...

Skrevet

Hun skulle sikkert sjekke frustrasjonsterskelen din, for å se om du var tålmodig nok til å være mor! :-D

Skrevet

Hva fant du ut, forandringfryder?

Spurte om det samme på mitt NAV-kontor, etter 1,5 times ventetid. Hun kunne ikke svare, prøvde å ringe andre, og det viste seg at ingen på huset kunne gi meg et svar..

Men hun var koselig og prøvde iallefall! For en måte å behandle folk på.. Hadde blitt helt satt ut selv!

Skrevet

Hva fant du ut, forandringfryder?

Spurte om det samme på mitt NAV-kontor, etter 1,5 times ventetid. Hun kunne ikke svare, prøvde å ringe andre, og det viste seg at ingen på huset kunne gi meg et svar..

Men hun var koselig og prøvde iallefall! For en måte å behandle folk på.. Hadde blitt helt satt ut selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...