Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 I går ringte jeg til NAV for å avklare noen spørsmål ang rettigheter etter en periode med ulønnet permisjon. Damen i telefonen spurte meg rett ut om jeg hadde planer om å finne en måte å utnytte systemet på!! Jeg ble helt paff og fikk ikke frem noe klokt å si selv om jeg rett og slett ble beskylt for å være en trygdesnylter! Angrer på at jeg ikke noterte meg navnet hennes, det er jo helt uhørt å behandle folk på den måten! Ikke klarte hun å gi meg svar på spørsmålet mitt heller...
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Det er jo ikke særlig mange måter du kan klare å snylte på i en ulønnet permisjon, så det der var teit av henne!! Og frekt! Hun kunne svart på det du lurte på.... Fikk du ikke noe fornuftig ut av henne?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Nei, hun klarte ikke å svare. Tror ikke hun prøvde heller for å være ærlig... Fant ut av det selv, måtte bare sette meg ned med den Store Røde Boka og lese litt om trygdeloven og arbeidsmiljøloven...
Tabitha Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Hun skulle sikkert sjekke frustrasjonsterskelen din, for å se om du var tålmodig nok til å være mor! :-D
gulda Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Hva fant du ut, forandringfryder? Spurte om det samme på mitt NAV-kontor, etter 1,5 times ventetid. Hun kunne ikke svare, prøvde å ringe andre, og det viste seg at ingen på huset kunne gi meg et svar.. Men hun var koselig og prøvde iallefall! For en måte å behandle folk på.. Hadde blitt helt satt ut selv!
gulda Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Hva fant du ut, forandringfryder? Spurte om det samme på mitt NAV-kontor, etter 1,5 times ventetid. Hun kunne ikke svare, prøvde å ringe andre, og det viste seg at ingen på huset kunne gi meg et svar.. Men hun var koselig og prøvde iallefall! For en måte å behandle folk på.. Hadde blitt helt satt ut selv!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2011 Jeg fant ut at jeg kan ta ut max 14 dagers ulønnet permisjon sammenhengende uten å miste trygderettigheter. Fant også en tråd som ga gode svar: http://www.barnimagen.com/forum/thread/143031627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå