Gå til innhold

trener dere? Hvor mye i så fall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener en gang i uka.. Er egentlig fornøyd med at jeg får det til, men skulle helst hatt tid til mer... Hvor mye har dere andre småbarnsmødre tid til? Dere som trener mye: Føler du at treningen gir deg mer overskudd`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener minst 3 ganger i uka. Noen ganger 4, og noen ganger 5, kommer helt an på hva jeg får tid til. Eller, LAGER meg tid til, det handler nemlig om prioriteringer... ;) Når man har to små på 1,5 og snart 4, og jobber 90-100% og har "hovedansvaret" i hjemmet, må man nesten lage seg tid.. ;)

Kan du unnvære en time på dataen etter ungene har lagt seg, og heller sitte litt etter du har fått unnagjort en treningsøkt? Kan ungene være litt lengre enn normalt i bhg en dag i blandt, at du enten kan trene før eller etter jobb om du rekker det? Kan du dra og trene rett etter å ha levert ungene i bhg på en friformiddag, før du gjør det du har planlagt for fridagen, det være seg avslapping, husarbeid eller kafe med venninner? :)

Trene hjemme på stuegulvet kan du også, da kan du bare klemme det inn når du får tid. finner mye gode treningsprogrammer på nett, feks.

Føler at treningen gir meg en følelse av mestring, glede og overskudd, med mindre jeg overdriver i forhold til hvordan uka mi ellers er lagt opp, og jeg tipper over og blir sliiiiten... ;) Men det lærer man seg å regulere etter hvert. :) Klok av skade, er det ikke det man sier..? ;)

Skrevet

Kan vel ikke kalle det trening, mer mosjonering...går tur en time hver dag:)

Skrevet

Er mer effektivt det enn mye annet ;)

Skrevet

Godt å komme seg ut også, masse frisk luft. Fordelen med hund er at man blir dratt opp av sofaen :)

Skrevet

Å føkk it, 23:34 - nå MÅ jeg jo ta meg sammen! *ler*

Neida. Takk for en sårt tiltrengt påminnelse om hvor digg det er å bruke kroppen.

Skrevet

Ingen årsak, Hjemmetråkkende ;) Ja, er digg å bruke kroppen..! Og nå er det bare å hive seg i gang igjen med Jillian Michaels - 30 day shred igjen, Bikinisesongen nærmer seg skremmende fort...! ;)

Og det var vel ikke meningen å være anonym heller... ;)

Skrevet

Fire ganger i uka, mulig jeg øker til fem nå som jeg har mye fri.

Trening gir overskudd, humør, mestringsfølelse, slank og stram kropp, muskler og høyere forbrenning og sprekere sexliv ;D

I tillegg gyldig grunn for å slippe kveldsstell innimellom:)

Skrevet

Trener Zumba, to til tre ganger på treningsenter, og tre til fire ganger hjemme (altså hver dag) 30 -60 min av gangen...

Skrevet

9.44 her... jeg glemte å si at jeg er firebarnsmor, og har lært meg at det man virkelig ønsker, det får man som regel til... jeg "får" fri til å dra på treningsenter... så får gubben fri til andre ting tilsvarende lang tid... når jeg trener hjemme er det etter barna har lagt seg.. Da trener jeg i kjelleren med zumba på dvd...

utover det er det trim å ta med samtlige unger på skogstur minst en gang i uken...=)

Skrevet

4 barn i skogen er sikkert bra trim ja..! ;)

Skrevet

Nei jeg må innrømme at jeg trener ikke mye på fritiden. Men igjen har jeg mye fysisk varriert arbeid, så jeg får jo beveget meg en del for det da^^ Åsså liker jeg godt å jakte og fiske, så det blir jo noen gåturer.

Så lite planlagt trening, men mye bevegelse;)

Skrevet

mye bevegelse er ofte vel så bra!

Skrevet

Jeg trener 3-4 ganger i uka. 1 time hver gang. Prøver å være litt bevisst aktiv ellers også for å bevege meg litt. Har vel aldri trent noe veldig over lengre perioder før utover gym på skolen hehe =P

Men dette har jeg drevet med fast i et år nå, og jeg elsker å være i så god form =) =)

Denne uka blir det ingen trening siden jeg sitter i stolen og synes synd på meg selv for jeg er syk =(

Men er klar igjen på mandag satser jeg på.

Skrevet

Trener 10-15 timer i uka som regel. Det er en del av "jobben" min for å holde en skade i sjakk så jeg kan jobbe litt.

Trening gjør at jeg stort sett er smertefri når jeg også får jevnlig behandling, så JA det gir overskudd, men det er også slitsomt å trene så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...