Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Jeg skal ha jentekveld til helga, og trenger tips til noe mat jeg kan servere. Vi blir 5 stk, og maten bør ikke være så dyr! Håper noen kan hjelpe!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Hva med hjemmelagede hamburgere? Du trenger kjøttdeig, litt mel og 1 egg og krydder etter smak. Bland sammen og lag kjøttkaker i passe størrelser. og så steker du dem. Bruk den salaten du/dere liker og bruk gjerne salsa, rømmedressing eller bbq saus. Selv bruker jeg grove burgerbrød;) Som tilbehør kan du lage båtpoteter;) Kjempegodt og enkelt!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Tandori kylling. Med nan-brød, grønn salat og cashew nøtter - Digg Kylling med en god salat og potetsalat. Spekemat er jo alltid godt, så sant ingen av de er gravide.
frk Nilsen Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Gode oster, italiensk salami, parmaskinke, landbrød, aioli og oliven
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Min mann lager en aldeles nydelig pastasalat...med det du vil av grønn salatting...rød løk i ringer... så kokt pasta....steik kyllingfilet i biter ( sterkt krydret) og steikt scampi... ved siden av bruker vi ha ost i lake ( type feta eller norwegia..) kruttonger, pesto og parmesan til å rive over... Gjerne med foccaciabrød til... Nydelig!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Mmm... Så mange gode forslag! Tusen takk! HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 http://matavisen.no/oppskrifter/-tom-ka-gai-/116
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 Hva med en god hjemmelaget suppe og noe brød-aktig til? Lett å lage til mange og billig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå