Gå til innhold

Gud jeg er så lei av Villaperlesukker og den evinnelige egenreklamen hennes...!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så drittlei av folk som lager innlegg og snakker dritt om navngitte nick.

 

Blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan driver DU forretninger da? Markedsføring er viktig og her er det gratis, så why not? Logg av om du er lei av å se andre gjør suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Så oppgitt at du faktisk måtte lage en egen tråd om det?

 

Synes det er en uting at man henger ut folk med nick her på anonym. I tillegg er det ingen som sier at du må gå inn på innleggene hennes, så hvorfor heller ikke bare hoppe over dem hvis du er så lei dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se:

 

Da jeg igjen startet å blogge fikk jeg støtte fra venner jeg har blitt kjent med her inne på dinbaby. Venner som har støttet meg og heiet på meg i flere måneder. Venner som har hjulpet meg med å velge navn på bloggen min, som hjelper meg når jeg lurer på noe, som kommer med støttende ord når jeg har det vanskelig og venner som applauderer når vinden blåser i seilet mitt.

 

Ikke alle av de vennene har facebook eller har fått ta del i dette prosjektet da det har vært hemmelig.

 

Nå er bladet ute og har et opplag på godt over 50.000

 

Da er det irriterende at jeg lager en tråd om at jeg er stolt.

 

Jaja.

 

Folk er virkelig rare må jeg si..... ta deg heller et kakestykke!

I Aprilnummeret til Foreldre & Barn finner du masse oppskrifter. Jeg er helt sikker på du blir inspirert til å bake :)

 

Smil... og

 

Happy Baking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...