Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Barnevognservice/Simobutikken(på Gullgruven eller i Sentrum) tror jeg. Var der her en dag, og mener jeg gikk forbi en Easywalker. Var på Barnas Hus samme dag, men tror ikke det var der jeg såg den.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Takk for svar Noen som vet om Flere? Skal til Bergen i Mai og tenkte og ta oss en shoppingrunde
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Nei, tror ikke det kan være så mange andre som har Easywalker. Du har Koelstra som også ligger i Åsane, men de har såvidt jeg vet, ikke. Så er det Biteringen på Nesttun. De fører en del merker, bl a Mountain Buggy. Men ikke EW. www.biteringen.no Babykos ligger på Kokstad, men av deres nettsider kan jeg ikke se at de har EW. www.babykos.no
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Babykos AS, Bergen Kalfarveien 99 5018 BERGEN 55 59 86 00 http://www.babykos.no Barnevognservice AS, Bergen C. Sundtsgate 38 5004 BERGEN 55 23 21 33 easywalker.no, det var de forhandlerene som kom opp på bergen!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Jo, men tror ikke det stemmer helt. Eller Barnevognservice stemmer, og det er jo nevnt lenger opp. Men finner ingenting om Easywalker på Babykos sine sider. Adressen stemmer heller ikke, de har nettopp flyttet.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #9 Skrevet 23. mars 2011 Får stikke innom barnevognservice på gullgruven når vi er der Noen som vet ca pris? Ser ut som de ligger på ca 6500 uten bag og at bagen ligger på rundt på de sidene jeg har funnet på nettet:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 I Bergen? Nettsidene deres er da oppe, ingen informasjon om noe konkurs der. Ingenting å finne om det i Brønnøysundregisteret heller, siste melding om Babykos der, er endring av forretningsadresse, det var for 1 mnd siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå