Gå til innhold

Når man har mensen på Farmen, Robinson o.l...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... hvordan gjør de det da? Får de ha med seg hygieneartikler..?

 

Ja, dette er faktisk et seriøst spørsmål, har lurt på det lenge :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det - de må jo ha tamponer/bind. Blir ikke bra tv av blodige bikinitruser på Robinson-øya, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det der har jeg også lurt på! De fleste går vel gjerne på en eller annen form for prevensjon og kan utsette mensen som de vil, eller man kan få tabletter på resept med det formålet. Husker vi fikk tips om det på idrettslinja når vi skulle på ukes-turer i telt på fjellet, så de får vel kanskje samme oppfordring fra produksjonsteamet og helsepersonellet der når de er tatt ut på auditionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange som ikke kan utsette med hormoner sånn som du beskriver 2119.

 

Regner med at de bruker beskyttelse og ikke må regne det som personlige eiendeler jeg bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får med seg vanlig bomull og hyssing. Så får de lage sine egne tamponger på farmen. Skal det være gammeldags, så skal det være gammeldags ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei?

Men på den tida strikket de bindene. Litt rart at de kunne sitte og strikke noe som var så privat, men mennene spurte vel aldri hva de strikka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får helt sikkert ha med seg det de trenger. Jeg vet at de hvertfall får lov å ha med seg kontaktlinser på Robinson og det er jo ikke noe man må ha, man kan jo helt fint se bra med et par briller fremfor flere ukers forbruk med dagslinser... Bind og/eller tamponger vil jeg si er en ting man må ha, så man får helt sikkert lov til å ha med det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med på 71 grader nord. Jeg brukte tamponger og bind om natten hvis vi sov. Hadde våtservietter til vask. Ikke noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vist litt mer av det som skjedde for hundre år siden hvis de hadde måttet strikket eller heklet(har jeg hørt) bindene selv på Farmen. Før måtte jentene vaske de selv også.

Er så takknemlig for jeg vokste opp på 80-90 tallet med vannklosett, dusj og vaskemaskin! Det er mye vi tar for gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...