Gå til innhold

Dere som har akvarium her.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke fisker har dere, og hvor stort akvarium ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare 17 liters nå. Mange guppyer og 2 sebraåler :)

Skrevet

15 liter

3 guppyer

3 bunnfisker

 

 

Vil aldri ha kjøpt lite akvarium igjen, mye mer jobb enn med et stort ett. Funker greit da det holder maset om andre dyr på avstand ;)

Skrevet

Vi har en 22 liter med masse reker i.

 

Et på 70 liter med noen litt spesielle bunnfisk (husker ikke navnet i farta) samt noen rubin...et eller annet, et par (gud å jeg var god på navn idag!?) og en liten otocinclus (rett/feil skrivemåte?)

 

Vi har og et 140 liter saltvannskar som er i oppstartsfaset, så tomt enda, med har masse levende stein oppi der da :)

Her skal vi ha et klovnepar etterhvert og noe annet småtteri samt noen anemoner, knapper, masse koraller og sikkert både snegler og krabber..

Skrevet

325 liter. Har

- Scalare

- øreål

- ildhale

- leopard corydoras

- ancistrus

- kinesisk algespiser

- sølvhai

- Prinsessen av Burundi

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...