Gå til innhold

Har aldri blitt så satt ut,sint,men til slutt lettet som jeg ble i dag!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg venter barn med kjæresten min som jeg har vært sammen med i ett års tid. Vi har ikke snakket særlig om exer før,siden vi ble enige fra dag 1 om at fortid er fortid og det eneste som er vikig er nåtid mellom oss,men etter jeg ble gravid og hormonell antar jeg,så begynte jeg å bli nysgjerrig på om han har gjort noen gravid før,bare sånn for å utelukke at han ikke muligens har en liten en et sted i verden.. han svarte alltid:man vet aldri,men ikke som jeg vet om hvertfall! Dette svaret fikk meg bare til å ville grave enda mer og en dag sa han at det var faktisk en jente han hadde "one night stand" med,og kondomen sprakk.han hadde da tilbudt seg å kjøpe angrepille til henne,men hun insisterte på at det kunne hun ordne selv. Et par uker etterpå ringte hun å sa hun var gravid. kjæresten min sa han ønsket at hun skulle ta abort og da svarte hun at det kom hun ikke til å gjøre fordi hun ønsket hans barn og ville at de skulle bli et forhold mellom dem.det ønsket ikke kjæresten min,så han hadde svart at hun fikk gjøre som hun ville med ungen,men at han vil ikke ha noe del i det og kuttet kontakten med henne,skiftet nummer også.

Da han fortalte meg dette insisterte jeg på at han skulle prøve å finne ut om hun faktisk beholdt barnet og om det er hans,for om han ikke i såfall bryr seg om det,så vil jeg hvertfall gjerne vite om vårt barn har et søsken der ute!

Så fikk han tak i nummeret hennes og ringte henne og hun fortalte at hun fikk barnet hans som nå var blitt 2 år og 3 mnd og hun var kjempe glad for å høre ifra han endelig. Jeg ble enig med kjæresten min om at han skulle avtale et møte med henne og han ringte henne tilbake og avtalte at hun skulle møte han en plass og ta med barnet og fødsels attest og at han ta dna test for å være helt sikker,og det sa hun ja til.

Mens han var ute for å treffe henne sitter jeg hjemme på gråten og prøver å fordøye dette her med tusen tanker oppi hodet om at barnet jeg har i magen har et søsken og hvordan blir det framover nå, og ditten og datten. Så ringer kjæresten min meg etter en stund når han har gått fra henne og forteller meg over telefonen at han så fødsels attesten og ungen er en jente og hun har hans øyne og moren sa:det er pappa,til han.og at hun skulle ringe å ordne med dna test fortest mulig. Jeg knakk sammen over sjokket ved å faktisk få det bekreftet at det mest sannsynelig er hans barn siden han sa hun lignet på han og siden dna test var ikkeno problem fra morens side,så da er det nok hans da! Så litt mye å fordøye kan man si,midt oppi sin egen graviditet får man plutselig kjennskap til at barnet man bærer har et søsken som faren kansje aldri hadde visst om hadde jeg ikke pushet han til å finne ut av det! Så avtaler jeg å kjæresten min å treffes på en cafe for å spise litt lunsj og ta en kaffe og sitte å prate om dette. Han spør meg hvordan det går med meg,hva jeg tenker og om jeg synes anderledes om han nå som jeg vet dette,og jeg svarer at jeg elsker deg jo og det går fint,jeg bare trenger å fordøye det litt,for jeg er veldig satt ut. Da smiler han å sier:vettu hva,hun har ikke unge med meg.hun hadde tatt med seg ungen til venina si å skulle late som det var hans for å få møtt han,men så hadde hun innrømt at det var veninnen sin,side han hadde jo funnet det ut likevel og at hun har tenkt på han og savnet han og prøvd å få tak i han\finne han i disse 3 årene som har gått siden de sist møttes. Kjæresten min hadde da sagt at han har dame og venter barn med meg og at han ønsker fortsatt ingen kontakt med henne,også hadde han gått derfra. Først så ble jeg drit forbanna og spurte hvordan han kan finne på å si over telefon det han sa om det ikke var tilfelle og da sa han at jeg ville bare høre reaksjonen din å tulle litt med deg,men skulle jo fortelle hva som egentlig skjedde når vi møttes.Altså sånt kødder man ikke om altså,han lot meg tro noe helt annet i flere timer og den stunden,selvom det ikke var så lenge,var utrolig tøft for meg faktisk! Så sa jeg at nå ble jeg usikker på hva som er sant eller ikke og sa han at jeg kunne på telefon nummeret hennes å ringe å spørre selv. Så til slutt så føler jeg meg vel lettet over at det viste seg for å ikke være hans unge...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gee,en vegg av skrift...desverre orker ikke lese slikt,du må lære deg å fatte deg i korthet OG skrive avsnitt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er lettet over hva??? Mannen din var ikke villig til og ta ansvar når hun ringte og sa hun var gravid, ikke mye til mann han typen din gitt!!!

 

Noe sier meg at den ungen faktisk er kjæresten din sin, men han er vel ennda ikke villig til og ta ansvar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt så forbannet at jeg hadde sovet hos en venninne i natt. Den spøken var langt, langt over streken. MÅ bare spørre: hvor gammel er han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg helt trett i hodet av å lese hele dette laaaange avsnittet. Vær så snill og del det opp neste gang?

 

Men altså, dette hørtes ut som bare tull. Og om det ikke er det er jo kjæresten din en tulling som

1. enkelt og greit fraskriver seg ansvaret for et evt barn, og ikke engang gidder å sjekke om hun fikk barnet.

2. spøker med sånt? Herrefred...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-)

Sorry at det ble langt og rotete,jeg bare rablet alt ned i en fei.

Tro meg jeg er drit forbanna over at han taklet det på den måten han gjorde på den tiden jenta påsto at hun hadde blitt gravid!

Han burde ha sjekket ut om hun virkelig var gravid og taklet ting bedre.

MEN,nå var jo dette en "one night stand",og han har aldri lovet henne hverken forhold eller noe!

At han ikke ønsket noe barn med en han kun har hatt seg EN gang med,skjønner jeg. Og om hun ville beholde barnet i håp om at han skulle bli sammen med henne sier jo litt om hun og da!

Hilsen HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at dama burde ta abort for det passet best for kjæresten din??? Hva om han hadde forlangt abort da du ble gravid for det passet han beste?

 

Han var dum nok til og ha sex i fylla og da burde han være fullt klar over at slikt kan det bli barn ut av.

 

1. kondom er ikke 100% sikkert

2. har selv blitt gravid etter og ha tatt angrepillen, så den er slettes ikke sikker.

 

Jeg syns egentlig at dette sier ganske mye om din kjæreste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare minne om at denne jenta aldri var gravid,men latet som fordi hun var så hypp på typen min. om hun så var gravid og fikk et barn som hun latet som,så har ikke jeg sagt at hun burde tatt abort,men at det sier litt om henne når hun vil ha et barn kun for å holde på en gutt!!

Og by the way,han var ikke full da de hadde seg,han var edru og kondomen sprakk uten at det ble lagt merke til!

Og selvom angrepille kansje ikke funker hver gang,men den skal hvertfall funke ganske bra om den blir tatt fortest mulig etter sex,men om man venter ett døgn eller 2,så funker den dårligere har jeg hørt.

Anyways,han tilbudte seg å kjøpe den til henne,men hun insisterte på å gjøre det selv,så da regnet han med at hun kom til å gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...