Gå til innhold

Ingen som skal ha eller kjøper BRIO vogn lengre ?


Lene~mor til tre

Anbefalte innlegg

Har fått inntrykk av at alle velger Simo eller Emmaljunga jeg.

Men jeg synes Brio er fin jeg, hadde brio til førstemann også og var veldig fornøyd med det ;)

Brio veier jo bare 14,3 kg og bagen er 87 cm =)

Mange som sier de er så små men bagen til emmaljunga citycross er jo ikke noe større den heller hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde brio vogn til første og andre mann (kjøpt ny i 2004) var kjempefornøyd med den, faktisk er det den vogna jeg har vært mest fornøyd meg. Men desverre lager de ikke brio vognene slik som før lengre :-( Har ikke erfaring med de nye brio vognene, så kan ikke uttale meg om dem, men de virker ikke like solid eller av like god kvaltitet som tidligere. Var mer fornøyd med min -04 brio vogn enn jeg var meed min -09 Emmaljunga Mondial.

 

har foressten en Brio sing -08 , men den fungerer mest som en ekstra vogn hvertfall her vi bor. den er ikke robust nok til vinterføre og mye vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det brio kombivogner enda? Jeg hadde brio happy til nr. 2, har den forsåvidt ennå, men jeg liker å bytte litt. Brioen blir brukt som sovevogn for tiden.

 

Brio go er veldig populær her jeg bor, men det varierer hvor godt folk liker de små svingbare hjulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 14 kg? Syns det er mye jeg da. Hadde Brio Happy Duo 2009 modell til førstemann og syns den var altfor tung til å løfte inn og ut av bil, stiv og tung å trille, altfor bred til å kunne komme seg rundt på butikken osv.

Det er absolutt en god vogn, men det finnes bedre!

 

Nå blir det Bugaboo Cameleon med kun 9 kg, svingbare hjul.

Gleder meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil ikke ha sånne svingbare hjul hehe, den er jo liten og nett i forhold til simo som veier 21 kg ivæfrtfall :P hehe

Vi får se hva det blir til, jaggu ikke lett å velge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kun de svingbare hjulene som plager deg så går det jo an å låse de slik at de ikke svinger hit og dit! :)

Men det er en jungel der ute, jammen ikke lett gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt brio happy classik duo 2011 modell. den har luftjul da å jeg syns den virket lett og god å kjøre. kjøpte sist uke:):)

 

hadde troll til de 2 første å d var en vældig tung vogn,men kjæmpe god på skogsturer,snø osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke gummihjul heller, har hatt en del vogner opp igjennom åra og lufthjul er det jeg har vært mest fornøyd med... liker ikke at det e rmindre hjul foran eller bak heller hehe så uansett hva jeg velger blir det vogn med fire like store lufthjul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...