Gå til innhold

Angående sending ut av bursdagsinvitasjoner?trenger hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

guttungen skal ha selskap den 30 april. er det for tidlig å sende ut invitasjoner den 18 april?og når skal man be dem svare seinest?

han skal legge ut dem på hylla på skolen .

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får invitasjonene 5 dager før. Da står det gjerne at de blir glad for beskjed om vi ikke kommer.

Du trenger da ikke ha en fastsatt dato for å vite om de kommer el ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos oss pleier vi å sende ut innbydelsen ca 2 uker før bursdagen.. ( nå er jo den bursdagen dere skal ha rett etter påsken da).. Svarfrist pleier å være 2-3 dager før bursdagen..

 

Velsa har ofte fått med innvitasjon hjem samme uke som bursdagene også.. det syns jeg er litt væl snaut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen fasit for hvor tidlig du kan levere invitasjoner. Jeg pleier kun å be dem som ikke kan komme om å gi beskjed.

Skal han be alle i klassen da? Ellers er det vel ikke lov å dele ut invitasjonene på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke send dem ut tidligere enn 25. april, dvs i samme uke som bursdagen er.

 

Be om at de som IKKE kan komme sender en melding. Har aldri sett at det er satt noen frist på dette. Alle skjønner jo at man sier i fra så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det er greit med et par ukers varsel .

Sist invitasjon her fikk vi 5 dager varsel mindre for de som ikke var i bg den dagen, og desverre ble det da umulig å omrokkere ting slik at frøkna mi fikk gått. Hadde jeg visst om det litt lengre hadde det ordnet seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo nesten få levert ut invitasjonene før påskeferien. Jeg syns det passer med svarfrist tirsdag etter påske, altså den 26/4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal invitere alle gutter i klassen ja.

det er helt greit for lærer.så lenge det ikke er kun en eller to som blir inviteret men enten alle gutter eller alle jenter hvis dere skjønner.

 

joda jeg har opplevd at det står på invitasjonen at svarfrist er da og da om vi kommer eller ikke. derfor lurte jeg.

jeg synes også egentlig at den 18 ikke er for tidlig å sende dem ut.må jo bestille lekeland også så....

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg ville jeg utsatt bursdagen til lengre etter påske slik at invitasjonene kunne gå ut etter påske.

 

Med invitasjoner før påske vil garantert flere glemme hele bursdagen i løpet av påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18 er det fri!! Innbydelsene må ut den 15, og det er ikke for tidlig!!! De fleste ønsker en uke varsel eller meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 18. april er mandag etter palmehelga og før påske, så skolene har vel fri både 18. 19. og 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...