Gå til innhold

3 bryllup... Hun lyse dama..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Makan til negativ dame da..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hun liker jo ingenting.

Men du...hvor har jeg sett hun mørke før? Har hun vært med på noe reality en gang?

Skrevet

Syns det alltid er ei av de som er veldig negativ..

Skrevet

mhm...

 

Men hva synes dere om Tor? :D

(han er min favorittfrisør!!)

 

Snart skal han visstnok danse.

Skrevet

hun er negativ til det meste! og den standupkomikeren er katastrofal!!!!

Skrevet

Ja, hun var skikkelig negativ! Det var hun igår og..irriterendes. Det går faktisk ann å ordlegge seg på annen måte! Og selvom andre velger å gjøre ting på en annen måte enn det man selv har gjort, så betyr det ikke at bryllupet er mindre dårlig av den grunn.. blæææ :P

Skrevet

Ja hvor har jeg sett hun pene mørke før? Er hun modell kanskje?

Skrevet

Ja, hun er jo skikkelig negativ... til alt.. Græbbått sei vi der jeg bor;)

Skrevet

Har googlet og jo vi har sett henne før.

Elisabeth har vært med i et program hvor flere mennesker ble låst inne i en bunker. De ble sluppet ut når de ble "Enstemmig" på hvem av dem som fortjente en mill.

Skrevet

Hun har vært programleder på Sonen :)

Skrevet

20:58

Hvor bor du da? Jeg sier også det av og til :D

Eller Græbbsjur.. Hihi

Skrevet

Jeg synes mannen til Elisabeth virket kjent jeg, var han sykepleier? Lurer på om det kan være fra sykehuset som gikk på tv3? Eller tar jeg helt feil?

Skrevet

Hehe - der jeg kommer fra sier vi begge deler. Kan ikke tro at det er så mange andre steder en sier det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...