Gå til innhold

Forferdelig vanskelig når ønske om å bli gravid er så stort, men så skjer det ikke annet enn at TR dukker opp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det forstår jeg :(

men det skjer nok når du minst venter det :) bare vær tolmodig!

 

hvor lenge har dere prøvd? vi prøvde i 6 mnd etter en SA, ble gravid og endte i SA igjen, ble gravid IGJEN og fikk da vårt deilige gull på snart 7 mnd nå.... :)

 

LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg sååååååååå godt.. Vi prøvde i 4 år før vi endte opp med prøverør.. nå er jeg 34 uker på vei.. :)

 

Grunnen hos meg var at jeg ikke hadde eggeløsning..

Det er mange de ikke finner grunnen også..'''

 

 

masse lykke til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt! Her tok det, utrolig nok, 14 år før den satt. Jubel i taket da:D

 

Klem og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde i 1,5 år før spiren endelig satt. Var i kø til prøverørsbehandling, men så gjennomgikk jeg en lap og ble gravid:)

 

Hvor lenge har dere prøvd da? Har du vært til lege? Jeg gikk til lege etter 7 måneder fordi mensen var så uregelmessig. Har du forsøkt å tempe? Jeg fikk beskjed om å tempe hos legen så kan være en idé å starte med så har du noe på papiret hvis du skal til legen.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille dere er!!! Tusen takk for fine ord! Har villet bli gravid i snart 1.5 år nå..:(

 

anonym 20:29:

14 år?? Sååååå kjekt å lese at dere klarte det!!! :D Helt fantastisk!!

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min veninne ble nettopp (heh, nettog og nettopp.... hun er 20 uker på vei da) gravid, og hun har ikke hatt prevansjon de siste 2 årene. tror ikke de virkelig har gått INN for å bli gravide men hun trodde selvfølgelig at det var noe gale siden hun ikke var blitt det enda. og så ble hun det og fikk plutselig sjokk ;) hehe...

 

har du barn fra før?? :) skjønner at det er forferdelig å vente når man så inderlig håper at det går bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hvordan du har det!

Fra jeg ble sammen med mannen min, til jeg ble gravid tok det ca 2 år. Vi prøvde aktivt et år, men jeg bruklte aldri prevensjon.

det var like frustrerende hver gang mensen kom. Hadde regelmessig mens og eggløsning, men ble ikke gravid for det. Vi hadde begynt å snakke om at vi burde tenke på utredning.

Mannen min var mye borte på jobb den våren jeg ble gravid og vi hadde egentlig lagt hele greia på is en periode, og jamen var det ikke da jeg ble gravid. Når vi egentlig ikke prøvde, og jeg tenkte ikke tanken en gang før mensen plutselig var en uke forsinka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett barn fra før, så i teorien så skal jeg vel jeg og min kjære klare å få flere -håper jeg da..hehe..

 

Får bare smøre meg med tålmodighet, og neste pp skal vi VIRKELIG gå inn for å prøve!! -noe mannen sikkert ikke har noe imot;)

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...