Gå til innhold

Kanskje du har lyst til å hjelpe ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen klær du lenger ikke bruker ?

Da vet jeg om noen jenter som trenger klær.

Jeg jobber med jenter i alderen 19-24 år. De har det ikke så bra.og det er det forskjellige grunner til. men de har lite med penger og klær. kan ikke skrive så veldig detaljert her. men disse jentene vil bli kjempeglade !

så har du lyst å hjelpe så send meg en pm :)

Klær i str M og L

På forhånd takk !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type klær er du ute etter da? Har garantert treningstøy å gi bort. Sikkert en del annet også, men re ikke noe moderne greier...

Skrevet

trenger ikke være moderne.. noen bukser, gensre , topper, gjerne treningstøy også :)

Skrevet

Ja, det har jeg vell :)

Men, vil gjerne vite litt mer enn det du skriver her da.

For ellers går klærne til andre land...

Å hvor skal man få sendt disse klærne?..

Skrevet

er mange som har dårlig råd og lite klær.. jeg har selv hatt det men fikk aldi klør så vil gjerne hjelpe. men vil vite litt mer om hvorfor du gjør det? er det privat eller gjennom jobben, og hva jobber du da med i så fall?

har disse jentene barn å forsørge i tillegg? vil gjerne hjelpe, men må vite at jeg gir der det trengst. at det er jenter fra 19-24 år som har lite penger og har det vanskelig er liksom ikke nok informasjon for meg desverre.

Skrevet

Har sendt deg pm.. :)

Skrevet

Til konemor med gutt+spire:)

prøvde å sende deg en pm , men det gikk ikke..

jeg jobber med jenter som har rusproblemer. . og har selv tatt initiativet til å skaffe disse jentene litt klær. Mer info enn det kan jeg ikke gi her.

kan ikke du sende meg en pm ? så kan vi prate mer der hvis du vil hjelpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...