Gå til innhold

aaaaaaaarrrggghhh midt i leggetida...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Minste er akkurat sovnet, de eldste er akkurat fått roen i kroppen etter å ha vært ute å herjet.. Og så: DINGDONGGGGG!!!!!! Vil dere ha lodd????

 

og så er sirkuset i gang! Minsten våkner og de eldste blir spinnville!!! Kommer ikke til å få noen i seng på en stund.. Minn meg på å koble ut ringeklokka i morgen...:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff!

 

Jeg kan ikke legge min da mannen, som selv er på jobb, har avtalt med noen at de skal komme og hente en tilhenger. Og det skulle skje "sånn ca litt etter 8 en gang". Så jeg må la småen på to måneder ligge her nede, for vi kan jo ikke ligge oppe og amme eller synge nattsanger når folka kommer. Ser så for meg at han sikkert ligger og gråter når de er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg HI... Likevel ikke de som ringer på sin skyld..

 

Men du som svarer her må ta deg en bolle. Det er helt vanlig å ha to mnd gamle babyer i stua. De bryr seg ikke om hvor de er så lenge de er med deg. Ikke er det vnlig at de har en rutine som tilsier at de MÅ legge seg i sengen sin klokken syv. Antagelig våkner han mer enn én gang om kvelden og natten for pupp... Og når de er der... Er det virkelig noe i veien for at du kan holde ham så han ikke gråter? Hvor lng tid vil det ta deg å ta i mot noen som skal hente en tilhenger?

 

Drama queen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer alltid isbilen midt i leggetiden, og ringer KJEMPEhøyt rett utenfor vinduene... Snakk om dårlig timing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk en rutine. Jeg lar da vel aldri barnet ligge og gråte. Mat har han faktisk nettopp fått, men han vil ikke sove i stua. Han vil helst ha det mørkt og sove i egen seng. Synes bare det hadde vært fint om folk kunne gi konkrete beskjeder om tidspunkt, så man kunne justere rutinene deretter og ikke måtte vente i evig uvisshet på at det skal ringe på døra, på bekostning av barnets leggerutine som jo ellers er meget godt innjobbet. Er ikke mer dramatisk enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som har innbillt deg at to mnd gamle babyer skal ha innarbeidede rutiner? Er det for å gjøre det lettere senere?

 

Jeg kjenner én mor som har innført slike rutiner, bebis skulle i seng fra klokken 19.00 fra to ukers alder. Nå er jenta tre år og våkner fremdeles 5-6 ganger mellom 19.00 og 07.00.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja den isbilen har vi hatt problem med ig, men ikke etter vi flytta:-)

 

nei det er selvfølgelig ikke de som ringte på sin feil, jeg var høflig og blid mot de altså!;-) kjøpte til og med lodd! Men tror vi skal sette opp et skilt på ytterdøra om at de heller kan bankepå vinduet etter klokka 1900!;-)

 

Du som har en to mnd baby, kan love deg at den (og ikke minst du) merker mer til at han må være lenger våken enn at han ikke sover i senga si. Og hvis han ikke vil sove andre plasser enn i senga si i mørket har du nok gjort deg selv en bjørneteneste! Overtrøtte babyer er ikke noe lett å ha med å gjøre! Har akkurat nå fått minsten til å sove igjen! Han har vært skikkelig grinete i hele kveld, men skulle ikke sove igjen! Han tåler bråk når han sover, så det skal litt til før han våkner, men når det først skjer, dasliter han med å få sove igjen! Nei det skal ikke være lett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...