Gå til innhold

Noen som har kommet inn på Altinn her?


dete

Anbefalte innlegg

Jeg kom nesten inn etter sikkert 100 forsøk, men bare nesten.... Fikk taste kodene mine, men så sto det at siden ikke var tilgjengelig.

Har så lyst til å se.... Utålmodig, ja... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer nok til å prøve i morgen igjen jeg. Nysgjerrig men regner med at jeg ikke får baksmell eller tilbake noe så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunnen forsøkt litt jevnt og trutt gjennom dagen idag fordi jeg er veldig nysgjerrig, men jeg kommer ikke inn... Får nok bare smøre meg med tålmodighet tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forsøkt jevnt og trutt i hele dag, men kommer ikke inn.

 

Nesten alle jeg kjenner her i kommunen fikk i posten i dag, men ikke jeg... Åhh, jeg er så spent (skal få igjen penger for første gang) at jeg begynner å bli litt amper her jeg sitter. Bør logge av snart...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kommer ikke inn..har prøvd flere ganger i dag :( Vet at jeg får igjen, men er ikke sikker på hvor mye, så blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske utrolig at de ikke er bedre forberedt. Det kan ikke være en overraskelse at "hele Norge" vil sjekke ut dette idag.... Hrmpf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kommet inn, men ble veldig glad når jeg kom hjem fra jobb og selvangivelsen lå i postkassen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kommer heller ikke inn.

var nesten inn rundt 7 i kveld, men neida...kom ikke så langt at jeg fikk åpnet det siste,der alt står :-(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm! Ser at mange av dere har kommet inn nå i ettermiddag, hvilken adr bruker dere??

 

Jeg har forsøkt med meget jevne mellomrom fra klokken 8 i morges uten hell. Fra ca 13:00 har jeg fått opp at siden er midlertidig stengt på www.altinn.no. Har også prøvd via www.skatteetaten.no uten hell!!

 

Er nok i overkant nysgjerrig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg også... Lurer jo litt på hvor andre har kommet inn siden jeg bare får opp at altinn er nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom inn en gang,men fikk selvfølgelig ikke opp selvangivelsen. Logget ut for så å logge inn igjen,men NEIDA!! he he

 

får vel bare smøre oss med tålmodighet og tenke som så at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...