Gå til innhold

Dere som kan sportsklær, merker etc. Jeg har ikke peiling.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har spurt om det her inne før, men fikk ikke svar. Jeg lurer på merkene

THE NORTH FACE og BERGHAUS.

 

Hvordan ligger de an når det kommer til kvalitet, og hvordan ligger de an når det kommer til status?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner noen som har både Peak, Hagløfs, Jean Paul + et dyrere merke jeg ikke husker.. som også bruker The North Face ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksisterer Berghaus fortsatt? Har ikke sett de i butikker på åresvis, men fra gammelt av var det ihvertfall et veldig godt merke, ikke spesielt billig heller.

North face er bra, men er andre merker i samme sjanger som er bedre, men spørs jo på hva du er ute etter slags tøy og til hvilket bruksområde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksisterer i utlandet enda. Jeg husker det som temmelig dyrt og sossete fra da jeg var barn. Men virker som det er blitt erstattet av Berghaus, mener å huske de var temmelig likestillte.

 

Har inntrykk av at the north face er litt sånn billigmerke, det som de kjøper de som ikke vil bruke penger på Bergans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tidligere av, så var North face dyrere enn Bergans, Bergans er ikke spesielt dyrt i denne sammenhengen, synes jeg.

 

Om du er ute etter god gore-tex som tåler røff bruk ville jeg vurdert ArcTeryx, Millet eller svenske Klättermusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått en god deal og tilgodelapp hos noen som fører disse merkene. Er ikke særlig sporty av meg, men må jo bruke pengene.

Tenkte å kjøpe litt til barna også, og er vanligvis litt merke bevisst, og vil vite hva jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...