Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Ble plutselig usikker på om jeg opfattet feil hos legen i dag. Han fikk ibux mixtur også sa hun at jeg skulle bruke paracept som jeg har gjort frem til nå... Men nå blei jeg redd jeg har missforstått plutselig, syns kanskje det var mye... Han har halsbetennelse og ørebetennelse og har hatt 40 i feber i 4 dager nå.. tror dere jeg har oppfattet rett?? en paracet 125 mg og 5 ml ibux mixtur....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Du kan trygt gi begge deler. Det er ikke samme virkestoff og vil ikke bli "for mye". Faktisk anbefaler vi Ibux og Paracet kombinasjon til de fleste voksne for sterke smerter. Og med feber og ørebetennelse høres det ut som gutten trenger begge deler
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 tusen takk for svar:) nå ble jeg litt roligerer, var redd jeg hadde gitt for mye nå... pancilin, ibux, paracet og sånn øye salve... han har jo like gjerene øyekatarr også... alt på en gang..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Akk så kjedelig!! Det er gjerne sånn det er. Jenta mi har nettopp begynt i bhg. Hun har vært sammenhengende forkjøla siden hun begynte Har hatt spysyke inni der også. Har ikke hatt vannkopper enda da.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Eldstemannen min brukte kombinasjon av ibux og paracet mot migreneanfall. Hver for seg hjalp det ikke, men i kombinasjon gikk anfallet over.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Ibux og Paracet er en ypperlig kombinasjon mot smerter og feber. Paracet skilles ut av kroppen gjennom levra, mens Ibux tar veien om nyrene, så det blir ikke overbelastning på noen av organene. Inntil ganske nylig var det 6-års aldersgrense på Ibux, men den er fjernet. Bare fortsett og gi som legen har forskrevet. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå